Ahoj ja som Josh Black Jr. O mojich rodičov som prišiel keď som mal 3 roky a môj strýko ich chladnokrvne zabil.BTW už mám 21rokov .Teraz si možno hovoríte že aký som chudáčik a z časti to je pravda. Môj strýko Mitchel Black je seriový vrah BOHATÝCH ľudí a ja som jeho no ako to povedať poskok a spolupracovný vrah. Ano mám len 21 rokov a zabil som viac ako 20 ľudí. Mitchel A.K.A môj strýko sa ma verejnosti hrá na milučkého a milujucého strýka ale v súkromi je to vraždiaca beštia. Na počkanie by zabil aj TEBA. Možno vám asi nedošlo prečo môj strýko zabil mojich rodičov. Bolo ten len preto že môj otec mal väčšie šťastie ako jeho brat. Môj strýko si od mojich rodičov neustále požičiaval peniaze ale nevracal ich. Stále si len a len požičiaval a keď už nemoho zniesť frflanie mojich rodičov naňho aký je neschopný priložil hlaveň pištole k hlave mojich rodičov. Najprv zabil otca a pitom mamu. Viem to celkom dosť presne lebo si to dosť dobre pamätám.
Prejdime radšej k obetiam. Na vraždenie sme 4: ja, môj strýko a jeho 2 kamaráti. Naša akcia vyzerá následovne: Vyhľadáme bohatú rodinu v okolí a o pár dní ich prepadneme a unesieme do nášho domu v lese. Naša taktika je cez deti pýtať peniaze od rodičov teda vykupné. Toto je náš plán. Hneď ako vypytame peniazr musíme ich zastreliť. Nieje ľahké pozerať sa do nevinných uplakaných očí akr práca je práca.
Ahoj. Toto bol úvod mojej knihy. Dúfam že sa vám páčil. Budem rada za každý vote a comment. Ps: Napíšte mi ako často by ste chceli časť. + ak tu bude 20 pozreti bude dalsia cast
Kaktus12345