Incubus

6.7K 143 79
                                    

( ...♡ )

Jimin o hafta bininci kez azgın hissederek inledi.

Gerçekten yorulmaya başlamıştı.

Testosterona başlayalı üç ay olmuştu ve sahip olduğu değişiklikler çok güzeldi ama en büyük (ve en kötü) değişiklik azgınlığındaydı. Durduramıyordu..

Bütün gün azgın hissetti.

Tüm. . Lanet olasıca. Gün.

Haftada dört kere böyle olmaktan günde en az üç kereye çıktığı için hiç abartmıyordu. Gerçekten çok kuduruk hissediyordu. Ve bu, orada kabul etmek istediğinden daha uzun süre elini sevimli amında tutmasına neden oluyordu.

Zaten yorulmaya başlamıştı... İlk başta onu gülümsetmişti bile, kendini her zaman azgın olan ergen bir çocuk gibi hissederek ona bir miktar coşku verdi. Ama şimdi... bunun durmasını diliyordu çünkü durduramıyordu. Kendine yetemiyordu.

O gün zaten üç kez mastürbasyon yapmıştı, hala böyle hissetmesi çok saçmaydı. İçimde çıkacak sıvım kalmadığı dediği anda daha çok fışkırtıyordu. Sadece uyumak istiyordu, yorgundu ama ne kadar azgın olduğunu görmezden gelmek zordu.

İçini çekti, bir çözüm düşündü. Sadece mastürbasyon yapabilirdi ve hepsi bu kadardı, sorun çözülmeliydi; ya da gidip soğuk bir duş almalıydı evet, gerçi bu muhtemelen tüm uykusunda kabus görmesine sebep olurdu.

Ya eğer ...

Ya bir karabasan çağırmaya çalışırsa?

Bu aptalca düşünceden utanarak hemen başını salladı. Yüzünü kollarının arasına alarak kendini azarladı, böyle saçmalıklar düşünmemeliydi...

Jimin'in her zaman belirli bir şeyi araştırmak için birkaç gün sürecek küçük saplantıları vardı. Ve bu küçük saplantılardan biri de iblislerdi. Farklı tür, kültür ve yorumlardan iblisleri araştırmak için saatler harcamıştı.

Ve dikkatini en çok çeken iblis karabasandı.

İnsanlarla uykularında (genellikle herhangi bir rıza olmaksızın) seks yapan bir iblis. Dişi bir muadili vardı, succubus, ancak Jimin daha çok incubus ile ilgileniyordu. Belki bir gün succubus çağırırdı onula da çok güzel deneyimler yaşayacağına emindi. Ama önceliği incubustu.

Incubus ile ilgili birçok yorum ve efsane vardı ve bunların çoğu kulağa garip peri masalları gibi geliyordu. Efsanenin kurban uyurken meydana gelen tecavüzleri örtbas etmek için yaratıldığına dair popüler bir teori de vardı ve dürüst olmak gerekirse bu mantıklıydı.

Herhangi bir iblis gibi gerçek olmaktan başka her şeye benziyorlardı ama bu, Jimin'in birçok kez hayalini kurmadığı anlamına gelmiyordu. En güçlüsünden bir sikici kucağa çok hoş geliyordu.

Ondan faydalanan bir iblis fikri onu o kadar tahrik etmemeli... ama elinde değildi.

Bu yüzden, bu (belki de aptalca) fikre sahip olmasına şaşmamalı. Beyninde kırmızı bulutlar arasında doğru fikirleri düşünemiyordu. Düşünmeyi geçtim seçemiyordu bile.

Ciddi ciddi düşündüğü için hâlâ kendini azarlayarak komodinin üzerindeki cep telefonuna uzandı, açtı, ekranın parlaklığından gözleri kör olduğu için gözlerini kıstı, tarayıcıyı açtı ve yazdı:

' Bir karabasan nasıl çağırılır '

'Ara' düğmesine basıp basmamayı kendi içinde tartışırken dudağını ısırdı ama gözlerini kapatıp bastı. Aramanın yüklenmesi gerektiğine inandığı birkaç saniye onları açana kadar bekledi ve biraz aşağı kaydırarak gözüne çarpan ilk sayfaya tıkladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Incubus (m) ¦ jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin