Çıglık atmıştım. Ne tür bir katil babamın kafasını kesip fırına atardiki. Dann ahhh acıdı. Kafam acıyor.
Elizabeth bağırma şurada uyumaya çalışıyorum. Kafamı vurmuştum ve çok acıyordu. Nereye vurdum. Burası neden karanlık. Ahh rüyamıydı. İnanamıyorum ne kötü bir kabus. Kafamı ranzaya vurmuştum. Herşeyin bir kabusmuş. Çok terlemiştim ve susamıştım. Gaz lambamı yakıp mutfağa su içmeye gitmem gerekiyordu. Ama önce tuvalete uğrayacaktım..... Tamam şimdi su içme zamanı. Mutfağa gitmiştim. Ne bu kırmızı şeyde ne ? Kanmı bu. Gaz lambasını masaya yaklaştırdığımda gördüğüm şey.. Evet babamın kesilmiş kafasıydı. Ne nasıl olur bu ama o bir rüyaydı. Hala rüyadamıyım ? Hayır değilim. Annne aaaaa... Sonrası sadece karanlık. Evet bu doğruydu babam öldürülmüştü. Ama ben onu nasıl rüyamda görebildim. Rüyamıydı yoksa gerçekmi. Ayırt edemiyorum hala. Bana onu rüyamda gördürten birşeyler var. Ama ben bunu açıklığa kavuşturamıyorum. O günden bu yana aynı rüyayı gün aşırı görüyorum. Annem ile kardeşlerim teyzemlere taşındılar beni ise Cornhill'a bıraktılar. Bunu neden yaptıklarını bilmiyorum ama yaptılar işte. Onlardan sadece nefret ediyorum. Keşke babama bunu yapan kişiyi bulabilecek derecede iyi bir dedektif veya polis olabilseydim. Ama bunu yapacağım 8 yıl kadar önce babama bunu yapan kişiye aynısını yapacağım bunda kararlıyım.