Rüya Kontrolü Oynat Bakalım

12 0 0
                                    

2. Bölüm
* Rüyamı Kontrol Edebiliyorummmmm *
                      ********************
Şuan kendime inanamıyorum nasıl yaptım bilmiyorum ama yine görmeyi başardım. Şimdi olanları anlatıyorum, sabaha karşı uyandım ve ablamın yanına gittim onu görmemiştim maalesef uyumaya çalıştım bir süre sonra uyku beni tamamen kendine çekti ama kap karanlık ne göreceğimi bilmiyorum. Birden içimden onu görmek istediğimi söyleyip durdum kendimi zorladım bir de ne göreyim insanlar karşımda ve asansöre biniyorum. Onu bulmam lazım ama adını bilmiyorum birden "onu gördünüz mü diye bağırdım"
- kimi?
Diye bir ses geldi
İsim uydurmalıyım isim uydurmalıyım isim uydurmalıyım hahhh " Carl'ı " bir yeri söylediler, tam hatırlamıyorum gittim ve buldum ordaydı. Hemen çekiştirerek ordan uzaklaştırdım, elini tuttum sokağa çıktık unutmamak için gözünün rengini sormayı düşündüm " göz rengin ne? " Dedim, birden
- siyah ve mavi karışımı
Diye yanıtladı bu arada yiyecek bir şeyler aldı ve bir binaya girdik yukarı kata çıktık. Ona "beni nasıl görüyosun? " diye sordum birden.
- güzel, bakır saçlı
Bekle bekle bakır saçlı mı saçlarım siyah benim şaka mı yapıyor bu? " anladım görüşürüz " diyerek çıktım, arkamdan seslense de hızlı bir şekilde oradan uzaklaştım veeeeee birden uyandım noldu şimdi vazgeçecek miydim??  Kesinlikle hayırrrr onu gerçek hayatta bulmak istiyorum baya baya rüyamı kontrol ettim ya öyle şaşkınım ki ifade edebileceğim bir şey değil. Bugün de görebildim sevdiceğimi yaniiii pes etmek yokk.

Rüyalarda Buluşalım ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin