" 𝘏-𝘩𝘢𝘺ı𝘳 𝘣ı𝘳𝘢𝘬 𝘢𝘤ı𝘺𝘰𝘳... " 𝘥𝘢𝘺𝘢𝘯𝘢𝘮ı𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮 𝘵𝘶̈𝘮 𝘣𝘶 𝘪𝘴̧𝘬𝘦𝘯𝘤𝘦𝘭𝘦𝘳𝘦 𝘷𝘦 𝘵𝘦𝘤𝘢𝘷𝘶̈𝘻'𝘦 𝘥𝘢𝘺𝘢𝘯𝘢𝘮ı𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮, " 𝘒𝘦𝘴 𝘴𝘦𝘴𝘪𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘭𝘢𝘯𝘦𝘵 𝘰𝘭𝘢𝘴ı! " 𝘺𝘶̈𝘻𝘶̈𝘮𝘥𝘦 𝘩𝘪𝘴𝘴𝘦𝘵𝘵𝘪𝘨̆𝘪𝘮 𝘺𝘢𝘯𝘮𝘢 𝘪𝘭𝘦 𝘣𝘢𝘣𝘢𝘮 𝘰𝘭𝘢𝘤𝘢𝘬 𝘭𝘢𝘯𝘦𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘪𝘧𝘦 𝘵𝘪𝘬𝘴𝘪𝘯𝘵𝘪𝘺𝘭𝘦 𝘣𝘢𝘬𝘵ı𝘮, 𝘨𝘰̈𝘻𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘯 𝘤̧𝘢𝘯𝘢𝘨̆ı𝘯𝘢 𝘥𝘰̈𝘯𝘮𝘶̈𝘴̧, 𝘺𝘢𝘯𝘢𝘨̆ı𝘯𝘥𝘢 𝘷𝘦 𝘨𝘰̈𝘻𝘶̈𝘯𝘥𝘦 𝘰𝘭𝘢𝘯 𝘮𝘰𝘳𝘭𝘶𝘬𝘭𝘢𝘳 𝘪𝘭𝘦 𝘢𝘥𝘦𝘵𝘢 𝘤𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳 𝘨𝘪𝘣𝘪 𝘨𝘰̈𝘻𝘶̈𝘬𝘶̈𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶, 𝘴𝘢𝘩𝘪 𝘻𝘢𝘵𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳 𝘥𝘦𝘨̆𝘪𝘭 𝘮𝘪𝘺𝘥𝘪? "𝘉ı𝘬𝘵ı𝘮 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘣𝘶 𝘮ı𝘻𝘮ı𝘻𝘭𝘢𝘯𝘮𝘢𝘭𝘢𝘳ı𝘯𝘥𝘢𝘯 𝘢𝘮𝘢 𝘥𝘶𝘳 𝘴𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘯𝘢 𝘺𝘢𝘱𝘢𝘤𝘢𝘨̆ı𝘮ı 𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘪𝘮" 𝘤̧𝘦𝘬𝘮𝘦𝘤𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘢𝘭𝘥ı𝘨̆ı 𝘬𝘢𝘺𝘨𝘢𝘯𝘭𝘢𝘴̧𝘵ı𝘳ı𝘤ı'𝘯ı𝘯 𝘱𝘢𝘬𝘦𝘵𝘪𝘯𝘪 𝘢𝘤̧𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘴𝘰𝘺𝘶𝘯𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘣𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘥ı.
"𝘏-𝘩𝘢𝘺ı𝘳 𝘵𝘦𝘬𝘳𝘢𝘳 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘻! " 𝘯𝘦 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘥𝘪𝘯𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘯𝘦 𝘥𝘦 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘪 𝘥𝘪𝘻𝘨𝘪𝘯𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶, 𝘺𝘢𝘯ı𝘮𝘢 𝘺𝘢𝘬𝘭𝘢𝘴̧𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘣𝘢𝘤𝘢𝘬𝘭𝘢𝘳ı𝘮ı 𝘢𝘺ı𝘳𝘮ı𝘴̧𝘵ı 𝘵𝘢𝘮 𝘰 𝘴ı𝘳𝘢𝘥𝘢 𝘱𝘦𝘯𝘪𝘴'𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘵𝘦𝘬𝘮𝘦 𝘢𝘵𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘢𝘤ı 𝘪𝘭𝘦 𝘪𝘯𝘭𝘦𝘮𝘦𝘴𝘪𝘯𝘪 𝘴𝘢𝘨̆𝘭𝘢𝘮ı𝘴̧𝘵ı𝘮 𝘢𝘮𝘢 𝘴𝘢𝘯ı𝘳ı𝘮 𝘩𝘢𝘺𝘢𝘵ı𝘮ı𝘯 𝘦𝘯 𝘣𝘶̈𝘺𝘶̈𝘬 𝘩𝘢𝘵𝘢𝘴ı𝘯ı 𝘣𝘶𝘮𝘶 𝘺𝘢𝘱𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘺𝘢𝘱𝘮ı𝘴̧𝘵ı𝘮 "𝘚-𝘴𝘦𝘯𝘪 𝘥𝘰̈𝘭 𝘪𝘴𝘳𝘢𝘧ı! 𝘕𝘦 𝘺𝘢𝘱ı𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 𝘴𝘦𝘯?! " 𝘬𝘦𝘮𝘦𝘳𝘪𝘯𝘪 𝘢𝘭ı𝘱 𝘩𝘦𝘳 𝘺𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘷𝘶𝘳𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘣𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘴𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘤̧ı𝘨̆𝘭ı𝘬 𝘢𝘳ı𝘱 𝘢𝘨̆𝘭ı𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮, 𝘵𝘢𝘯𝘳ı𝘮 𝘭𝘶̈𝘵𝘧𝘦𝘯 𝘣𝘪𝘳𝘪 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘬𝘶𝘳𝘵𝘢𝘳𝘴ı𝘯..
𝘈𝘯𝘯𝘦𝘮𝘪𝘯 𝘺𝘢𝘱𝘵ı𝘨̆ı 2. 𝘌𝘷𝘭𝘪𝘭𝘪𝘨̆𝘪 𝘺𝘶̈𝘻𝘶̈𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘴̧𝘦𝘺 𝘣𝘰𝘬𝘢 𝘴𝘢𝘳𝘮ı𝘴̧𝘵ı, 𝘬𝘪𝘮 𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘥𝘪 𝘬𝘪 5 𝘥𝘢𝘬𝘪𝘬𝘢 𝘪𝘤̧𝘦𝘳𝘪𝘴𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘰̈𝘭𝘶̈𝘱 𝘨𝘪𝘥𝘦𝘤𝘦𝘨̆𝘪𝘮𝘪? "𝘏𝘈𝘏! 𝘏𝘰𝘴̧𝘶𝘯𝘢 𝘮ı 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪 𝘩𝘮? " 𝘻𝘰𝘳𝘭𝘶𝘬𝘭𝘢 𝘨𝘰̈𝘻𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯𝘪 𝘢𝘳𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘦𝘵𝘳𝘢𝘧ı𝘮𝘥𝘢 𝘬𝘪𝘮𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘥ı𝘨̆ı𝘯ı 𝘨𝘰̈𝘳𝘮𝘦𝘬 𝘶𝘧𝘢𝘬'𝘵𝘢 𝘰𝘭𝘴𝘢 𝘣𝘦𝘯𝘪 𝘮𝘶𝘵𝘭𝘶 𝘦𝘵𝘮𝘪𝘴̧𝘵𝘪, 𝘶𝘴𝘶𝘭𝘤𝘢 𝘺𝘦𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘭𝘬𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘤̧𝘢𝘭ı𝘴̧𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘬𝘢𝘱ı'𝘯ı𝘯 𝘬𝘰̈𝘴̧𝘦𝘴𝘪𝘯𝘦 𝘨𝘪𝘵𝘮𝘪𝘴̧𝘵𝘪𝘮, 𝘵𝘢𝘮 𝘬𝘢𝘱ı𝘺ı 𝘢𝘤̧ı𝘱 𝘬𝘢𝘤̧𝘢𝘤𝘢𝘬𝘬𝘦𝘯 𝘣𝘰𝘨̆𝘢𝘻ı𝘮𝘥𝘢 𝘩𝘪𝘴𝘴𝘦𝘵𝘵𝘪𝘨̆𝘪𝘮 𝘺𝘢𝘯𝘮𝘢 𝘩𝘪𝘴𝘴𝘪 𝘪𝘭𝘦 𝘥𝘶𝘳𝘢𝘬𝘴𝘢𝘮ı𝘴̧𝘵ı𝘮, 𝘢𝘳𝘬𝘢𝘮𝘢 𝘥𝘰̈𝘯𝘥𝘶̈𝘨̆𝘶̈𝘮𝘥𝘦 𝘪𝘴𝘦 "𝘉𝘦𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘬𝘶𝘳𝘵𝘶𝘭𝘢𝘣𝘪𝘭𝘦𝘤𝘦𝘨̆𝘪𝘯𝘪 𝘮𝘪 𝘴𝘢𝘯𝘥ı𝘯? 𝘚𝘦𝘯𝘪 𝘥𝘦 𝘰𝘳𝘰𝘴𝘱𝘶 𝘢𝘯𝘯𝘦𝘯𝘪𝘯 𝘺𝘢𝘯ı𝘯𝘢 𝘨𝘰̈𝘯𝘥𝘦𝘳𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮" 𝘯𝘦𝘧𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘢𝘮ı𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶𝘮, 𝘩 𝘣𝘪𝘳 𝘴̧𝘦𝘬𝘪𝘭𝘥𝘦 𝘰𝘭𝘮𝘶𝘺𝘰𝘳𝘥𝘶 "𝘕-𝘯𝘦𝘧𝘦-" 𝘪𝘴̧𝘵𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘴̧𝘦𝘺 𝘵𝘢𝘮 𝘰 𝘢𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘢𝘴̧𝘭𝘢𝘥ı.. Her şey bir bir soyutlanırken soobin daha fazla dayanamadı ve yere yığılarak orada can verdi..
𝐊𝐢𝐦𝐬𝐞𝐬𝐢𝐳𝐥𝐞𝐫 𝐌𝐞𝐳𝐚𝐫𝐥ı𝐠̆ı
𝐂𝐡𝐨𝐢 𝐒𝐨𝐨𝐛𝐢𝐧
𝐎̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐭𝐚𝐫𝐢𝐡𝐢: 𝟏𝟑-𝟎𝟐-𝟐𝟎𝟏𝟏
𝐃𝐨𝐠̆𝐮𝐦 𝐭𝐚𝐫𝐢𝐡𝐢: 𝟎𝟓:𝟏𝟐:𝟐𝟎𝟎𝟎---------------------------------------------
İlk ficimden selamlarrr, aklıma geldi ve bende yazmak istedim umarım okurken keyif alırsınız kendinize dikkat edin ufak tefek hatalarımı maruz görün lütfen bir sonraki bölümde görüşmek üzere. <3
Dipnot: Geçiş bölümüdür ve hikayede yazan hiç bir şey gerçek değildir her şey hayal ürünüdür, fic angst değil ancak birazcıl öyle olabilir hikayede çokça taciz/işkence/ve küfürlü söz bulunmaktadır bu maddelere uyarak hikayeyi okumanız rica edilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dead Man Runnin' - YeonBin
Mystery / Thrillerİntikam uğruna hayata tekrar dönen Soobin, üvey babasının gerçek ailesin'deki büyük oğluna aşık olacağını nerden tahmin edebilirdi ki? Peki, size soruyorum intikam mı kazanacak, yoksa Aşk mı? Y/n: Bazı alıntılar olacaktır ve eğer smut/işkence gibi...