*A kövtkező produkció Valkusz Milán, Zséda szerepében*
Ahogy Milán puha ajkai közül kiszöktek a szavak, úgy az én szívemen is megolvadt a jég. Csillogó szemekkel és hatalmas mosollyal néztem, ahogy Milán csábosan ringatta a csípőjét és énekelte Zséda dalát. A parókával és a csillogó flitteres biz-bazos ruhával oly gyönyörűen festett, hogy nem tudtam le venni róla a szemeimet. Ez a szerep egyértelműen jól állt neki és még a fantáziámat is beindította. A feszes borotvált lábai csillogása az agyamba férkőzött és szinte lehetetlenné vált vonzalmam leplezése. A belsőmben próbáltam ellenállni az általa keletkezett érzelmeknek, de ezek felülkerekedtek rajtam, ezért magamra öltöttem csábos, önelégült és heteró álarcomat. A combjaimat szorosan összeszorítva nevettem össze a zsűritársaimmal a produkció végén és kíváncsian vártam, hogy Milán ismét szóra nyissa csókolni való ajkait. Tilla bíztatóan lépett az immár nála magasabbra tornyosuló férfi mellé és megpaskolta a derekát, ezzel bennem fellángoltatta a féltékenységet. Miló reményekkel teli szemekkel nézet a zsűri pult felé és várta az összegyűjtött pontszámait. Ahogy ott állt méginkább megkívántam a csodálatos testét, viszont ismét az állarcom alá kellett rejtőznöm, ezét egy újabb rosszalló megjegyzést tettem a lábaira, amit amint kimondtam meg is bántam. Láttam, hogy Milán szemében megcsillant egy könnycsepp. Tudtam, hogy Zséda szerepével kilépett a konfortzónájából és ezzel a megjegyzéssel csak tovább bántottam a szívét. Legszívesebben térdre hulltam volna előtte a bocsánatáért könyörögve, de ezt nem tehettem meg ennyi ember szeme láttára, hisz mit gondoltak volna rólam? Azt gondolták volna, hogy nem is Andi tetszik nekem, bár mondjuk ez igaz. Andi csupán a sajtó előtti szexualitásom bebizonyítására kell. Senki és még Andi sem tudta hogy meleg vagyok és lehet hogy őt csak azért viseltem el magam mellett mert tökösebb volt, mint bármelyik férfi. A gondolatmenetemből Milán angyali hangja és a pontkiosztás pillanata szakít ki. Arra lettem figyelmes, hogy rajram volt a sor, hogy pontot adjak Miló elvarázsoló produkciójára. Mélyen a szemébe nézve kimondtam a pontszámot , amivel a többi zsűritag is illette a produkciót és ez nem más volt mint a 10-es. Ezek után csupán néhány idegörlő pillanatba tellett, hogy megtudjuk, hogy drága barátom lett a napi győztes.
YOU ARE READING
VALXMAR
Non-FictionElrejtendő szexualitás és vágyak egy barát iránt, aki egy új alakban fedi fel magát. Vajon ezek a felszínre törő érzelmek valaha beteljesednek? Valkusz Milán és Marics Peti az új Selena Gomez és Justin Bieber?? Kiderül a következő regényben!