¹⁷

243 18 34
                                    

"Gerçekten bu gerekli miydi Changbin?"

"GEREKLIYDI!"

"Hanımcı..."

Chan'in kısık sesle söylediği şeye yanında oturan Felix gülmüştü.

Jisung ve Changbin akşam için bir pijama partisi hazırlamışlardı ama Minho ve Seungmin'in şehir dışına çıkması gerekiyordu. Jeongin ve Hyunjin ise, Jeongin'in hasta babaannesine bakmak için Jeongin'in memleketine gitmişlerdi. Bu yüzden sadece Chan, Felix ve Binsung çifti katılacaktı bu pijama partisine. Şimdi ise Felix ile Chan mutfakta barda otururken Jisung ve Changbin yemek hazırlıyordu.

"Cidden... onlarca işimiz varken burada bunu yapmak ne kadar akıl karı?"

"Ya sen de amma mızmızlandın, güzel olur işte."

Felix'in de en sonunda kendisine çıkıştığını gören Chan oflayarak başını masaya koymuştu. Kafasını yan çevirerek yemek hazırlayan ikiliye gülerek bakan sarışını izlemeye başladı. Onu ilk gördüğü andan beri sebepsiz yere hiç de yabancı gelmiyordu. Sarışın olan, yanındakinin sessizleştiğini fark ettiğinde merakla o tarafa dönmüştü, masaya kafasını koymuş olan gencin kendisine baktığını görünce afallamış hemen sonrasında ise gülmüştü. Öylesine dalıp gittiğini düşünerek iki parmağını gözlerine yaklaştırarak şıklatmış ve kendisini izleyen çocuğu korkutmuştu.

"Korkuttun."

"Ne yapsam korkacaktın zaten."

Sarışın olanın yine haklı çıkmasıyla beraber Chan kafasını koyduğu masadan kaldırdı ve yerinde dikleşti.

"Ne yapacağız şimdi?"

"Neyi?"

"Pijama partisini diyorum."

"Hiç pijama partisine katılmadın mı?"

"Hayır."

"Benim katıldıklarımda film izler, karaoke yapar ve oyun oynardık."

"Normal arkadaş gecesi gibi."

"Gibi diyelim çünkü onlar bundan farklı."

"Nesi farklı?"

"O liseli ergen kızların yaptığı bir gece bizimki ise dört arkadaşın yaptığı bir pijama gecesi."

Chan anlamaz bakışlarla sarışına baktığında, sarışın olan göz devirmişti.

"Yemek hazır hadi masayı hazırlayalım!"

Jisung'un onlara seslenmesi üzerine ikili sessizce kalktı.

_________________

Yediklerini eritmek için Binsung çiftinin okyanusa yakın olan evinden çıkmışlardı yürüyüş için.

Okyanus kenarında sakin adımlarla önde Binsung çifti, arkada ise Chan ve Felix yürüyordu.

Jisung ve Changbin el ele, kumlarda koşuyordu çocuklar gibi.
Felix onları izliyor, Chan da Felixi izliyordu. Bu çocukta onun dikkatini çeken bir şeyler vardı. Bu hoşlantı falan değildi bunu anlayacak kadar olgunlukta bir yaştaydı. Zaten çocuğun büyüleyici güzelliğinin farkındaydı. Ondan hoşlanmayan ya kör ya da akrabadır.

Çocuğun bir anda durmasıyla o da duraksamıştı.
Sarışın olan eğilerek ayağındaki ayakkabıları çıkardı. Chan merakla onu izlerken Felix kumlara ayakkabısını bırakmıştı.

"Ne yapıyorsun?"

"Jisunglar kendi kendilerine eğleniyorlar, ben de ayaklarımı denize sokacağım."

bim vs a101 》chanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin