Introduction

16 2 1
                                    

𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭 𝐤𝐢𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐨𝐧. 𝐒𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐌𝐫𝐬. 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐦𝐨𝐫𝐞.

𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐌𝐫. 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐢𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭. 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐌𝐫. 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐧 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐟𝐚𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐢𝐧 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐞𝐩𝐬 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐟𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐟𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐌𝐫𝐬. 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐫𝐢𝐠 𝐡𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐧.

𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐨𝐧 𝐟𝐮𝐫𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐞. 𝐭𝐡𝐞 𝐉𝐞𝐨𝐧'𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐢𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭 𝐳𝐨𝐧𝐞. 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐢𝐭'𝐬 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐨𝐧 𝐚𝐛𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚 𝐭.
𝐇𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐮𝐫𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐩 𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐦 𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐚𝐭𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐨𝐟𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐨𝐧. 𝐇 𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐦𝐨𝐫 𝐞 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐨𝐧 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐌𝐫𝐬. 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐭𝐡 𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐯𝐞𝐥𝐲 𝐠𝐞𝐭 𝐖𝐨𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐛𝐲. 𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐚 𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐨𝐫𝐬𝐞 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐧 𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐦 𝐨𝐦 𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐇𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐭𝐡𝐫 𝐨𝐮𝐠𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐥.








𝐎𝐛𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 • 𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟Where stories live. Discover now