On utiekol. Nevedela som co mám akože urobiť pretože mala som toho ešte veľa na jazyku ale on mi ušiel. No nejak som to neriešila a išla som ku autu. Mala som mobil tak som išla napísať Maxovi.
Maxiq
Ja: Ahoj maxik😊
M: Ahojahoj
Ja: No ako sa maas?
M: Ale dobre akurát mám veľa učenia
Ja: Jak učenia?🤨 Veď sú prázdniny
M: Aha ježiš no vieš nejako ma bolí hlava asi mám úpal napíšem možno neskôr paa
Ja:paaNo celé mi to prišlo dosť divne pretože pred chvíľou mi utiekol pred očami Juraj.
A Max si tu vymýšľa nejaké debiliny. No stála som pri našom aute a čakala na otca.
Zavolala som mu a on povedal ze mam ešte 1h a pol čakať.
Rozhodla som sa že pôjdem do obchodíku. Hneď za štadiónom bolo veľké nákupné centrum. Od otca som si rýchlo vypýtala kreditku a išlo sa nakupovať.Kúpila som si z H&M nejaké crop topy do Turecka, 2 rifle. V nike obchode som si kúpila jordany a malí batoh. Bola som ešte v bershke tam som si kúpila 1 čierne a 1 sivé šaty. Nakoniec som zašla do mekáču a pridala som nejaké storky na instagram.
Správy: Ocino❤️O:No kde si toľko?
Ja:Oci už idem len dojem mekáč
O:Nie nebudem tu čakať večnosť zbal si to zo sebou a doješ to v aute!
Ja:Ok už bežímPri aute som bola do 3 minút. Sadla som si a ukázala otcovi veci co som si kúpila.
Bolo vidno aký bol nadšený keď mu prišla správa koľko som utratila.
No neprešlo ani 10 minút a boli sme pred domom.
Tašky som rýchlo hodila do izby a keďže som mekáč nedojedla v aute tam som si ho dala doma.
Pustila som si pri tom vreskot 1 a jedla som. Dojedla som a išla som do svojej izby.
Max mi nepísal čo bolo dosť divne pretože presne tento čas som si s ním písala. Nejako som to neriešila a išla som spať.Bolo ráno 10:30 a zobudila som sa na správu od Maxa.
Maxiq:
M: Dobré ránko moja
Ja: Dobredobre
M: Ako sa má moja princezná
Ja: Dobre?
M: Och prepáč sestra mi zobrala mobil
Ja: Aha v poho nič sa nedeje
M: No ja musím ísť pa
Ja:paPrišla som do kuchyne a na stole ma čakali raňajky. Bola som zmätená pretože otec ani Tess mi raňajky nikdy nepripravili. No na chodbe som videla ako ma otec na sebe turistické rifle.
Ja:Ocino niekam sa ide?
O:Áno Sandri ideme na túru raňajky máš na stole už len to zjesť umyť zuby prezliecť sa a nabaliť batohRaňajky som rýchlo zjedla, zuby umyla, obliekla a batoh nabalila.
Môj fit:
Do auta sme dali batohy( a áno išla s nami bohužiaľ aj Tess) prešlo 20 minút a boli sme v Tatrách išli sme na Popradské pleso. Prešla 1h a pol a boli sme tam. Našli sme si nejakú reštauráciu a išli sme sa najesť. Ja som išla na WC a stretla som tam...
YOU ARE READING
Ľadové srdce
RandomTakže volám sa Sandra Ramsay mám 17 a áno môj otec je Craig Ramsay bývame bez mami začo som rada bola to strašná krava neznášam ju. Mám aj sestru ma 15 nemáme čo mám ja musí mať aj ona...