wprowadzenie

623 4 0
                                    

2 lipca 2015 Missouri USA 16 letni Mike miał zaplanowane spotkanie na basanie z swoim przyjacielem Carlem, Mike był blondynem średniego wzrostu, miał oliwkowe oczy, miał też lekki tłuszczyk na brzuchu, który był mu obojętny, mieszkał z matką Lisą, gdyż jego rodzice się rozwiedli, ale Mike nadal utrzymywał kontakt z ojcem i starszym bratem, który mieszkał z ich ojcem. Mike był strasznie zakochany w słodyczach, lecz jego matka zabraniału mu ich za często jeść, gdyż jak mówiła ,,zalejesz się tłuszczem i będziesz opasły". Mike wyszedł o 12:00 na umówione miejsce z Carlem, Carl był brunetem o niebieskich oczach, był też podobnego wzrostu do swojego przyjaciela, lecz miał sporą nadwagę, 106kg miał pokaźne męskie piersi, duży brzuch i duży tyłek, ale Mikowi to nie przeszkadzało w znajomości, często zwracał się do Carla ,,wieprzu"
- no cześć wieprzu! - powiedział Mike
- no siema chudzielcu - odpowiedział mu Carl
Obydowoje bylu bez koszulek, w samym stroju kompielowym, dużo gadali nad basenem, między innymi o natchodzących urodzinach Mike'a, które były 27 sierpnia, kiedy już wyszli z wody i poszli coś zejść, Mike i Carl ujrzeli nową markę lodów ,,Lustes" znali tą firmę z produkcji innych produktów sporzywczych, które były smaczne, więc postanowili je kupić, Mike wzią czekoladowe, zaś Carl śmietankowe, były to bardzo duże lody w przystępnej cenie, Mikowi bardzo smakowały lody, aż kupił je jeszcze 3 razy, a Carl 2, co Crala trochę zdziwiło, kiedy Carl i Mike rozeszli się do swoich domów, Mike czuł mocny głód i chęć na jedzenie, w domu jego jeszcze matki nie było, był strasznie głodny, w szfce znalazł makaron z serem, a dokładnie 3 opakowania, wzią wszystkie i je sobie przyrządził, jedząc makarin przeklądał internet, po pewnym czacie zaczą czuć ciężar na żołodnku, ale nie mógł przestać jeść, gdyż było to takie pyszne, kiedy skończył już jeść i się bardziej rozłożył, dopiero zauważył swój nieco większy z jedzenia brzych, zaczą go szturchać palcem, pomyślał sobie, że jest mały, bo Carl ma owiele większego, po niecalej godzinie znalał jeszcze jakieś szybkie jedzenie i je zjadł, chciał zobaczyć, jak duży może naochać swój brzuch, trwało to kikka dni gdzie sję napychał, jego brzuch, był już bardziej pokryty tłuszczem i był bardziek zauważalny, zaciekawiło go czy inni też celowo napychają swe brzuchy i w internecie znalał na wikipiedi informacje o fetyszu tłuszczu, zaciekawiło go to i się wczytał, zauważył, że jak coraz wiecej czytał ma temat tego fetyszu tym bardziej się podniecał, stwierdził, że jest to chyba jego fetysz, gdyż wcześnien żadnego innego nie miał, stwierdził, że nic się nie stanie jak ,,trochę" przytyje, gdzieś może maksymalnie 15kg, planował pogadać o tym z Crlem, strasznie podobał mu się filmim który znalazł, gdzie dwie kobiety się tuczyły. Tego dnia kiedy brał prysznic zobaczył, że kego brzuch jest już większy niż przed spotkaniem z Cralem 5 dni temu, zaczą się bawić swoim malitkim brzuszkiem, tego wieczoru oglądał dużo filmików, gdzie ktoś się tuczy, albo kogoś, strasznie mu się to spodobało, zawżył się pod koniec dnia i jego waga wskazała 76kg, czuł, ostatecznie stwierdził, że przytyje do 90kg.

Rosnący pączekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz