KEHIDUPAN JAEMIN MULA SURAM

404 11 2
                                    

maaf kan aouthor ye,lama tak updet..saya bz sekolah dan bayak jugak projek..ok ok sambung..njoy!!!

.........................................................

Selepas majlis perkahwinan itu selesai,
jaemin dan jeno pulang ke rumah agam jeno kerana rumah nenek shuha sudah dijual.mereka berdua menaiki kereta yg sama,yg dipandu oleh Bodygurt jeno.

Dalam perjalan hendak kerumah tersebu mereka tidak bercakap langsung.jaemin hanya memangdang permandangan diluar tinggap kereta.sedangkan jeno asyik bermain dengan handphone nya.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

3Minggu kemudian....
Kehadiran jaemin dirumah agamnya seperti roh dimata jeno, mereka tidak bercakap langsung,mereka tinggal sebumbung tapi tak sebilik itu syarat jeno kepada nenek nya sebelum ai menkah dengan jaemin dan jeno boleh membawa gfnya kerumah ini.jaemin hanya bercakap dengan maid,nenek shuha dan 2 orang bodygurtnya yg disediakan oleh nenek suha untuk jaemin.

Jeno sudah bagi tahu awal awal kpd jaemin & nenek bahawa dia sudah ada gf
bernama karina dan mulai hari ahad ini karina akan tinggal serumah dengan jeno,nenek shuha dan jaemin.itu membuatkan jaemin takut ,kerana karina adalah org yg selalu buli jaemin.

hari persekolahan pun tiba setelah 3 minggu beruti.
kali ini berbeza untuk jaemin kerna selalu dia naik pengankutan awam untuk ke sekolah dan sekarag dihatar oleh bodygurt nya.hati jaemin senang & gembira.
seperti biasa jaemin akan dibuli oleh karina lagi lagi jaemin kahwin dengan bf dia.satu sekolah mengata yg jaemin merampas bf orang dem duit.banyak hujatan dan cacian yg jaemin dapat..
sebegitu juga jaemin,dia menahan tangisan nya hinga pulang ke rumah.

Dirumah maid melayan jaemin dengan baik.sedangankan karina tidak langsung apatah maid tidak menyukai nya begitu juga dengan nenek shuha.kedatangan karina membuat si jeno semakin membenci jaemin kerana karina selalu mereka cerita yg si jaemin membulinya.

Jaemin tidak berkerja,dia mengambil cuti 1 bulan untuk focus ke exam nya.

sampai sini dulu,saya pun tak tahu apa nk ditulis,kosong dh otak ni :(
ejoy ok

HATE OR LOVE (NOMIN) BXBWhere stories live. Discover now