Είχε ξημερώσει η δεύτερη μέρα των διακοπών μου. Όμως από ότι φαινόταν οι διακοπές εκείνες δεν ήταν τόσο ήρεμες όσο πίστευα. Η συμβίωση με άλλα άτομα δεν ήταν εύκολη.
Είχαν ήδη λάβει χώρα δύο απρόσμενα γεγονότα από την πρώτη κιόλας μέρα της διαμονής μας σε αυτό το νησί και δεν ήθελα να σκέφτομαι τι είδους καταστάσεις θα ακολουθούσαν.
Αφού ετοιμάστηκα, κατέβηκα στην τραπεζαρία για πρωινό. Ήταν ήδη εννέα. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, το πρωινό γεύμα ετοιμαζόταν μεταξύ 8 και 10 π.μ., το μεσημεριανό μεταξύ 12 και 15 μ.μ και το βραδινό μεταξύ 19 και 21μ.μ.
Στην τραπεζαρία βρισκόταν ήδη ο κ. Κάσπερ και η δεσποινίς Φόστερ, ενώ από εκείνους άκουσα ότι η κα. Γουάιτ και η κα. Μάρτιν είχαν ήδη πάρει το πρωινό τους. Αντίθετα, ο κ. Στάνφορντ και ο Τζάστιν δεν είχαν ακόμη κατέβει.
-«Δεν σας κρύβω ότι οι διακοπές αυτές είναι διαφορετικές από ότι τις περίμενα.» αποκρίθηκε η δεσποινίς Φόστερ.
Η ίδια είχε ήδη γίνει στόχος πρώτα του κ. Στάνφορντ εξαιτίας της προσπάθειάς της να είναι φιλική και έπειτα του Όστιν, όταν προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα.
-«Η συμβίωση δεν είναι εύκολη. Όλοι το ξέραμε αυτό όταν ήρθαμε ως εδώ. Μπορεί να μην είναι οι ήρεμες διακοπές που θα θέλαμε αλλά είναι μια νέα εμπειρία.» αποκρίθηκε αισιόδοξα ο κ. Κάσπερ.
Είχε ήδη ηρεμήσει μιλώντας με αισιόδοξο και ήπιο τρόπο γεμάτο κατανόηση. Δεν θα περίμενε κανείς ότι αυτό το άτομο ούρλιαζε από το φόβο του πανικόβλητο μόλις χθες.
-«Η δεσποινίς Φόστερ είχε άσχημες εμπειρίες με δύο από τους συγκατοίκους μας. Όμως δεν θα είναι έτσι συνεχώς.» αποκρίθηκε προς το μέρος της κοπέλας. Εκείνη άφησε ένα δειλό μειδίαμα στα χείλη της και συνέχισε το πρωινό της.
Ελπίζω μόνο τα λόγια του να ήταν προφητικά. Με όλα όσα συνέβησαν χθες, δεν μπόρεσα να ηρεμήσω λίγο.
-«Τι θα λέγατε για λίγη άσκηση το πρωί; Πάμε για κολύμπι;» πρότεινε ο Λίο Κάσπερ.
-«Ευχαρίστως.» αποκρίθηκε η κοπέλα. Έπειτα, κοίταξαν εμένα.
-«Δεν είμαι της θάλασσας. Πηγαίνετε εσείς.» αποκρίθηκα. Δεν επέμειναν και μόλις τέλειωσαν το πρωινό τους, αποχώρησαν για να ετοιμαστούν για την παραλία.
Εγώ περιπλανήθηκα μέσα στη βίλα. Η κα. Μάρτιν βρισκόταν σε μια αίθουσα αναψυχής και διάβαζε ένα βιβλίο, ενώ η κα. Γουάιτ καθόταν στον πίσω κήπο και χάζευε τα λουλούδια πίνοντας ένα φλιτζάνι τσάι.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Άτις
Детектив / ТриллерΕπτά άτομα αποφασίζουν να πάνε διακοπές σε ένα εξωτικό και απομονωμένο νησί για να βρουν γαλήνη και ηρεμία. Κουβαλώντας ο καθένας τους ένα τραγικό παρελθόν, θέλουν να ξεφύγουν από τα βάρη και τους φόβους τους έστω και για λίγο. Όμως οι διακοπές εκεί...