O seni sordu

47 8 15
                                    

Turuncu basketbol topu iki üniformalı gencin elinde dolaşıyor, sürekli potanın içinden geçerek ikisinden birisine sayı kazandırıyordu.

Uzun olan eline gelen topu karşısında duran formalıya attığında o topu karnına çarpmadan yakalamış, salaş bir atış yaparak kendi hanesine bir sayı daha kazandırmıştı.

"Eğer bu seferde düzgün oynamazsan Bay Park seni takımdan attırır, biliyorsun değil mi?" Boş basketbol sahasında yakılanan sözlere gençten gelen tek cevap omuz silkme olurken yüzünde oluşan o haylaz sırıtışa engel olamamış, eğilerek yerde sekmeye devam eden topu ellerinin arasına almıştı.

Nedense antrenörünü sinir etmek oldukça hoşuna gidiyordu.

Gençler basketbol oynamaya devam ettiler.

Yoongi: Namjoon cidden yoruldum lan yeter 5 saat oldu amk gidelim.

Namjoon:Bencede gidelim aq kollarımı hissetmiyorum top sektirmekten.

Yoongi:Hadi yürü.

Namjoon ve Yoongi kapalı salondan çıkar bir süre daha beraber yürüdten sonra kendi evlerinin olduğu yöne doğru dönerler.
Yoongi eve geldiği gibi kendini yatağa atar ve instagrama girer bu gün Namjoonla çekildikleri fotoğraflara bakar ve birini yayınlamaya karar verir

 Yoongi eve geldiği gibi kendini yatağa atar ve instagrama girer bu gün Namjoonla çekildikleri fotoğraflara bakar ve birini yayınlamaya karar verir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Yu.nki.min:Gardaşımla biraz basketbol oynadık.

@Kim.joon:Güzel oynadık ama ben hala kollarımı hissetmiyom amk yardım et!

@Yu.nki.min:sanki benimki ağrımıyo piç kes sesini

@Kim.joon:a m a n b e
...
Yoongi uyandığında çoktan öğlen olmuştur.Kalkar bişeyler yer ve duşa girer.Duştan çıkar çıkmaz telefonunu alır ve şarjının bittiğini görür ve şarja takar. Telefonu açıkdığında bir sürü Namjoondan gelen mesaj ve aramaları görür aklından "bu mal beni bu kadar aramazdı niye bu kadar aradı lan" diye geçirir.Namjoonu geri arar ve Namjoonla konuşmaya başlar.

Namjoon ve Yoongi telefon konuşması•

Yoongi:
Alo

Namjoon:
Ağzına sıçtığım sabah 10'dan beri sana ulaşmaya çalışıyom nerdesin amk çocu.

Yoongi:
orospu çocu telefonun şarjı bitmiş nasıl ulaşmayı bekliyon amk.

Namjoon:
Nerden biliyim aq senin telefonunun kapanmış olduğunu ilahi güçlerim olmadığı için bilemedim kusura bakma abi.🙃

Yoongi:Abin kurban cınım 😊😚.

Namjoon:Siktir git Yoongi.

Arama sonlandırıldı

Yunki aranıyor...

00:07
Namjoon:neden kapattın lan piç

Yoongi: Siktir git dedin.

Namjoon: mağdur o anlamda demedim salak.

Yoongi:tamam kanka

Arama sonlandırıldı

Namjoon bunun üstüne sinirlenir ve üstünü giyip Yoongi'nin evine doğru koşmaya başlar.

Kapı çalar Yoongi kapıya alacaklı gibi vuran kişinin Namjoon olduğunu bilemez ve kapıyı açar.Kapı açıldığı gibi Namjoon Yoongi'ye olduğunca sert bir yumruk atar. Yoongi kendini yerde bulur ve anlayamaz Namjoon bağırarak der ki ; Amına goduğum ne telefonu yüzüme kapatıyon şerefsiz!Yoongi ayağa kalkıp Namjoon'u kapının dışına ittirip kapıyı yüzüne kapatır Namjoon daha fazla sinirlenir ve kapıya tekme atıp deli gibi Yoongi'ye sövmeye başlar.

Yoongi:
Namjoon sinirin geçsin öyle alıcam seni içeri, yok benim sinirim geçmez dersen Siktir git yarın gel.

Namjoon:
Kes sesini sikicem seni az kaldı

16 dakika sonra

Namjoon:
Yoongi aç kapıyı

Yoongi:
hayır sinirlisindir hâlâ.

Namjoon:
Değilim sinirli felan aç kapıyı

Yoongi kapıyı açar Namjoon direkt içeri geçer ve kendini koltuğa atar.

Namjoon:
Ne dicem bizim antrenör varya.

Yoongi:
eee

Namjoon:
O seni sordu

Yoongi:
Ne- ne dedi

Namjoon:
Dün biz basketbol oynarken ordan arabayla geçiyormuş bizi görmüş.Bi takıma girmeyi planlıyo mu dedi. Sonra dedi bazı yanlışları var dedi öyle yani.

Yoongi:
Eğw eğw eğw çok biliyomuş beyefendi ya.

Namjoon:
KAKDSMDMSMDÖS gerizekalı

Yoongi:
kes be sensin gerizekalı

Namjoon:
Ooo 3-B sınıfından Yunki laf soktuğ

Yoongi:
Şimdi o lafı senin götüne sokarım Namjoon sus.

Namjoon:
tamam be sus yer cücesi

Yoongi sadece ters ters baktı ve mutfağa geçti. Namjoon'da arkasından gitti. Bişeyler içtiler ve televizyonun başına oturup "ne izlesek?" Diye konuşmaya başladılar.

my trainerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin