VYHOZEN A ZAVŘEN DO KLECE

4 0 0
                                    


Nikdy v životě se Aron necítil pod pohledem pirátského kapitána tak malý jako nyní. Intenzita jeho pohledu způsobila, že se mu uzavřely dýchací cesty a srdce mu přestalo bít v hrudi; bylo to, jako by se jeho ruka měla sevřít kolem krku a stisknout, tvrdě a pomalu z něj vytlačovat život, až nakonec jediný co mohl dělat bylo modlit se, prosit, aby byl ušetřen.

Když se pirát konečně podíval jinam, bylo to, jako by se Aron vynořil z moře potom, co se skoro utopil. Rychle sklopil oči k palubě a chvěl se, nadechl se a krev která mu hučela v uších mu způsobovala mdloby. Snažil se uklidnit, ale všechna ta hrůza, děs, strach, který cítil během noci, se v něm hromadily, a když kapitán promluvil, Aron sebou trhl a pravou rukou praštil do boku blonďatého piráta vedle něj, aniž by si to uvědomoval.

"Kdo je to?" zeptal se Xavier tichým a chraplavým hlasem protkaným znuděným pohrdáním.

"Chim, myslím, že se jmenuje," řekl vesele blonďák a Aron otupěle přemýšlel, jak mohl znít tak naprosto spokojeně se situací, kdy Aron mohl jen dýchat. "Je to nejnovější přírůstek do naší rodiny."

Aron zvedl hlavu ve stejnou chvíli, kdy se kapitán pochybovačně ušklíbl. „Myslel jsem, že jsem  řekl že nemůžeš adoptovat každou zkurvenou krysu, kterou najdeš ve žlabu, Timothy," řekl chladně. když upíral pohled Aronovým směrem. "Tenhle bude do týdne mrtvý." Kdyby byl Aron méně vyděšený, mohl se kapitánovými slovy urazit, ale když Xavierovy oči se zúžily do něčeho podobného vzteku, Aron se stáhl do sebe a pocit utonutí v něm narůstal ještě jednou. „Je to důvod, proč se vracíš s prázdnýma rukama? Vzal jsi ho místo toho, o co jsem tě vlastně požádal, abys přinesl?"

"Přesně," řekl blonďatý muž Timothy a v hlase neměl ani špetku starostí.

"Neuvěřitelné," odplivl si kapitán a otočil se čelem k pirátovi, se kterým předtím mluvil. "Jimmy, proč jsi ho sakra nezastavil?"

Muž pokrčil rameny a rozpřáhl ruce v gestikulaci. „Nejsem v pozici, abych ho zastavil. Může si dělat, co se mu zlíbí, kapitáne," řekl téměř nenuceně.

"Jako první důstojník máš větší postavení."

Jimmy se tomu skutečně zasmál, což Aron vnímal jako balancování na šílenství; zdálo se, že kapitánova nálada klesala k vzteku alarmující rychlostí, a ostatní ho ochotně vyprovokovali, aby mu pomohli na cestě. "Říkal jsi, že když jsem se posledně pokoušel vytáhnout hodnost na tvého bratra, strčil bys mi do zadku dělo, Xaviere," zachechtal se první důstojník, i když raději vystřízlivěl rychle, jeho oči se na okamžik přesunuly na Arona. "Ať je to jakkoli, kapitáne, ten chlapec byl, obětovaný svou vesnicí. Hodili mi ho před nohy a prosili nás, abychom si ho vzali výměnou bezpečnosti jejich vesnice."

Kdyby se Aron na kapitána nedíval tak upřeně, zmeškal by záblesk napětí na jeho tváři, byla pouhým přízrakem obav, ale když Xavier zamrkal, jeho pohled byl stejně tmavý jako předtím. "To není moje věc," řekl drsně. „Co mám sakra dělat s tím klukem? Plánuješ ho nahradit za zásoby, které jsi měl dostat?" Kývl hlavou Timothymu a koutky rtů se mu stáhly do ironického úsměvu. "Nikdy jsem tě nebral jako kanibala Timothy."

Aron věděl, že to byl žert, ale slyšel o lidech, kteří hodovali na lidském mase, a ta myšlenka ho přiměla, aby rychle pustil Timothyho košili, oči se polekaně rozšířily. Blonďatý muž se jen zasmál a odmítavě zavrtěl hlavou. „Je příliš roztomilý na to, aby se dal sníst, ale o to nejde. Podívej, je napuštěný požehnanou runou," vysvětlil a lehce poplácal Arona po rameni. "Může být užitečný."

Zdálo se, že to vzbudilo kapitánův zájem, obočí se mu zvedlo překvapením, když se otočil a podíval se na něj Aron ještě jednou, a pokud Aronovi jeho pozornost připadala děsivá, nebylo to nic ve srovnání s tím když ho Xavier oslovil přímo. "Máš požehnání?" zeptal se kapitán s jemným náznakem zvědavost skrývající se za drsností jeho hlasu. "Který?"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 11, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kanárek a mořeKde žijí příběhy. Začni objevovat