Hermiona se ráno vzbudila s poměrně dobrou náladou. Rozhodla se, že si zajde do Velké síně na snídani, a pak si udělá procházku po Bradavicích. To jí za každé situace dokázalo zvednout náladu. Když přišla do Velké síně, tak si u nebelvírského stolu všimla Lily a vydala se za ní.
"Dobré ráno Lily, jak se máš dneska?"
"Dobré ráno Hermiono. Dnes je pátek, takže se mám dobře. Ani dnes nemám odpolední vyučování, tak jsem si říkala, že bychom mohly odpoledne něco společně podniknout. Co ty na to?"
"To je super nápad. Nechci zůstat zavřená na pokoji, když je venku tak krásné počasí. A zítra se jde do Prasinek. Mohla bych se přidat k vám?"
Zeptala se Hermiona. "S tím počítám, ráda bych vzala i Severuse. Poslední dny je takový uzavřený."
Hermiona si všimla, že Severus je poněkud svůj. Nemá moc jednoduchý život, ale že by byl vyloženě uzavřený jí nepřišlo. Ale přišlo jí, že Severus dost kouká po Lily, že by se mu líbila?"Lily mohla bych mít dotaz?" Zeptala se zvědavě Hermiona. "Jo jasně, ptej se. " Odpověděla s úsměvem na tváři Lily. "Tobě se líbí Severus nebo ty jemu? Víš co jsem koukala na Severuse, tak mi to tak přišlo." Zeptala se opatrně Hermiona. "No ono to je složitější, mám podezření, že já se líbím Severusovi, ale já to stejně necítím. Už nějakou dobu se mi líbí James, ale ráda bych, aby si ze mě přestal dělat legraci. Čím víc má různé posměšky tím víc jsem na něj naštvaná a odmítám si přiznat, že k němu opravdu něco cítím. Protože nechci, aby se můj přítel choval jako malé dítě." Svěřila se Lily Hermioně a pak ještě dodala "promiň, nechci ti přidělávat ještě své starosti, jsem si jistá, že sama jich máš až nad hlavu, ale pořád nad tím vším přemýšlím. Nechci Severusovi zlomit srdce, ale zároveň vím, že s ním bych až tak šťastná nebyla." Řekla trochu posmutněle Lily. "Nemusíš se bát se mi svěřit Lily. Chci abychom byly dobré kamarádky a rozuměly si. Chápu tě, člověk své srdce nezastaví."
Poté už se s Lily rozloučila, protože Lily už musela na vyučování. Hermiona jen seděla u stolu a přemýšlela. Bude si muset ohledně tohohle vyslechnout i Severuse. Chápala Lily, ale zároveň chápala i Severuse. Neopětovaná láska je neuvěřitelně těžká a je bolestivá. Sama si tím prošla, ale už se s tím dokázala srovnat. Chtěla pomoct Lily, ale zároveň chtěla pomoct Severusovi. Přemýšlela o tom, že by bylo fajn promluvit si i s Jamesem. Možná sám k Lily cítí to stejné, ale není schopen to dát nějak dobře najevo. Je tam teprve druhý den, ale už se začala chovat jako psycholog. Už řešila problémy ostatních, což jí až tak nevadilo, protože neměla tolik času na to, aby řešila svoje problémy.
Procházela se po pozemcích školy a když se podívala na hlavní nádvoří, tak se až zděsila. Tam Severuse obpklopovala banda pobertů a něco do něj hustili. Tak se rychle rozběhla za nimi a zjistila, že Severus je pobitý a teče mu krev. "Můžete mi vysvětlit, co to tu sakra děláte? Vám úplně přeskočilo nebo co?" Řekla už vyloženě rozzlobeně Hermiona a rychle vtrhla k Severusovi. "Severusi, zvládneš stát, jsi v pořádku? Půjdeme na ošetřovnu." Řekla nekompromisně Hermiona a už pomáhala Severusovi zvednout se.
Severus nebyl naštěstí až tak zraněný, na ošetřovně mu dali vypít lektvar, zakryly rány na obličeji a Severus se mohl vydat na pokoj, kde naštěstí nikdo nebyl, takže měl Severus klid jen pro sebe a zároveň si mohl chvíli popovídat s Hermionou. "Jak se to stalo Severusi, jste se s klukama nějakým způsobem nepohodli, nebo proč tě takto napadli? Zeptala se Hermiona. Severus si odfrkl a říká. "To je prakticky na denním pořádku. Jen mi nadávají do hadů, vadí jim jak vypadám, prakticky jim na mně vadí úplně všechno. " Řekl rozzlobeně Severus, ale zároveň na něm Hermiona viděla, že mu je z toho smutno a ona se mu vůbec nedivila. Bylo jí z toho zle a byla odhodlaná, že s tím bude něco dělat a nenechá to jen tak. Jenže přemýšlela, jak to udělat. Nechtěla, aby na ni byla jedna nebo druhá strana naštvaná. Jenže tohle opravdu nešlo, vždyť to je normální nefalšovaná šikana. A tohle nechtěla nechat jen tak. Vidí tohle Lily vůbec. A nevadí jí to? Vždyť to nejde.
ČTEŠ
Obraceč času
FanfictionHermiona dostala povolení používat obraceč času, aby mohla být na více hodinách ve stejný čas. Ovšem jednou se něco pokazí a z nedbalosti se přesune jinam. Do dob pobertů a známého Severuse Snapea. Co se bude dít?