1-Çoğk Yorgunum

427 20 7
                                    

Selam Lililerimm♡♡♡
-Ben okula gidiyorum Lino
-Tamam Köpke git eve.
-Gıcıkkk!
Bu benim salak arkadaşım Lino(Minho) kendisi dağ ögüzü boyu kadar maşallah. Bana gelip kafa buluyor.Neyse okula gidip istediğim kadar oturup ders çalışabilirim.
Okula vardığımda çok yorgundum ve ilk defa asansöre binecektim. Çokta korkunç olamaz yani. Asansöre binerken benimle birisi daha binmişti. Kendisinin hafif kumral hafifte bir sarı saçları, gri üstü, siyah bir eşofman, ve son olarakta zincirli ince bir kolye ve küpe. Yakışlıya benziyordu ve bende gaydım. Fakat şu an onu istemiyordum. Bir anca kütüphaneye gidip ders çalışmaktı. Yanımdaki çocuk tuşlara rastgele basıyordu ve bende bir anlık şok ile hiç bir şey diyemedim. Düşündüğüm şey olmuştu asansör takılmıştı ve benim panik atağım vardı.
-Naptın sen bücür!
-Bücür sensin sadece asansör düştü en fazla biraz daha düşer ve öleriz.
-Şaka mı yapıyosun.
Ellerim titremeye başlamıştı. Evet artık davalık edeceğim biri vardı.[belki seveceğin nerden biliyon Seungmin]
Çocuk bana anlamaz gözlerle baktı. Demekki salaktı ve atak geçirdiğimi sonradan anladı ve sıçtığını. Hemen yanıma gelip sakin olmamı söylemişti. Bana en sevdiğim şarkıyı sordu. Bende Silent cry demiştim. Birden şarkıyı söylemeye başladı.
-[şarkı sözlerini yazmaya üşendim]
Kalbim küt küt atıyordu.Çocuk sustu ben sakindim ama aramızda çok az mesafe vardı çocuk resmen içime girmişti. Bunu fark edip uzaklaştı. Kapı birden açılmaya başladı. Kurtulmuştum sonunda.

___________________________________

Evet götüm ve bölümü burda kesiyorum
Bu arada powdan kimse fic yazmayınca yazasım geldi çünkü neden olmasın.
Seviliyosunuz❤Lililerimm♡

Panik atakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin