-3-
" "Ridică-te" îi poruncesc, uitându-mă la mâinile ei cu care își ține glezna.Întrebător îmi ridic sprânceana.
"Am căzut...îmi pare rău" murmură și nu știe unde să se uite.
"Poți să mergi?" o întrerup brusc.
Speriată își lasă capul în jos și șoptește un 'nu'.
Suspinând, îngenunchez în fața ei și îi dau mâinile la o parte, pipăindu-i glezna.
Este deja roșie și umflată, și pot, chiar dacă nu sunt doctor, spune că nu arată bine.
Poate ar trebui să micșorez viteza.
Nu, este doar carne, nefolositoare.
Fară să spun un cuvânt, o iau de genunchi și o ridic.Țipă speriată și se uită la mine cu ochi terifiați.
"Puneți mâinile după gâtul meu" mârâi deranjat, cea ce ea face.
Măcar atât.
De data asta, puțin mai încet, ne continuăm drumul."
Categoric sunt într-o stare proastă pe care nici nu încerc s-o ascund.Merg prin Londra spre apartamentul meu.Nu ar fi nimic special aici, dacă nu aș căra o fată cu glezna ruptă în brațe.Este aproape 2 am deci nu ne întâlnim cu nimeni pe drum.Dar dacă ne-ar vedea cineva, nu ar fi nimic ieșit din comun deoarece fata îmi acoperă sângele de pe tricou.De câte ori mă uit la ea îmi scutur capul deoarece, dacă sunt sincer, asemenea lucru nu mi s-a mai întâmplat.Niciodată n-a trebuit să-mi iau "mâncarea " cu mine, în special dacă este vie!
Dar nu văd problema în a o lăsa să vadă drumul spre casa mea deoarece sunt destul de sigur că n-o să iasă afară în viață.Deci, de ce nu?
De asemenea, dacă o mănânc în mijlocul străzii sau în apartamentul meu, unde este diferența?Sunt sigur că o să primesc ce vreau.Mă uit în jur și văd că mai sunt 15 minute rămase și sunt ușurat că nu mai trebuie să o car mult.Suspin.Setea pentru carnea de om aproape s-a dus, și nu, greutatea ei nu este motivul durerii, este dorința de a o vâna.
Aproape tot drumul a trebuit să mă abțin s-o mușc."Suntem aproape", mârâi, dar fără să primesc un răspuns sau un sunet, mă uit în jos la ea și îmi măresc ochii.Ea doarme.Un zâmbet îmi apare pe față la gândul ca fata asta poate adormi în asemenea situație.Doar incredibil.Este răpită de un canibal care o poartă în brațe spre apartamentul lui și singurul lucru pe care îl face este să doarmă.Îmi scutur capul la gândul ăsta.Mai bine aș găsii o soluție pentru problema din brațele mele.Ce o să fac cu ea?
Nu o pot lăsa în viață mai mult decât câteva zile, pericolul de a evada este prea riscant în special că știe cum arăt.Deja am încercat să o mănânc, dar este ceva în neregulă cu sângele ei , deci este exclus.
Dar că nu o pot mânca asta nu înseamnă că n-o pot omorî.Nașpa pentru carnea ei, dar ce ar trebui să fac?S-o las să fugă?
Categoric, nu.N-o să-și țină gura închisă.Suntem aproape acolo și o să găsesc mâine o soluție.Mă uit în jur pentru ultima oară să mă asigur că nimeni nu mă vede cărând-o și am închis ușa.Ezit scurt și mă gândesc unde să o așez.În sufragerie?Nu, prea periculos.În patul meu?Nu, și acolo sunt geamuri.Ultima, pentru mai multă siguranță, soluție pare să fie beciul, din câte știu, unde mai este un pat rabatabil.
Deci o car pe scări în jos spre beci și o pun jos.Arată așa scoasă din imagine cu rochia ei de vară în beciul ăsta întunecat.Pentru prima dată am ocazia să mă uit la ea, cu pistrui pe obraji, cu gene lungi și păr lung șaten cu o strălucire roșcată, pe care o poți vedea chiar cu puțina lumină de aici.Are o figură slabă și grațioasă și pare cu trei capete mai scundă ca mine.Aș adora să-i știu numele.Stau în vârful patului și mă gândesc la fiecare nume care i s-ar potrivii.Emma pare prea dur pentru ea.
Robin, prea nepotrivit pentru aparența ek de căprioară.Lydia nu, este prea obraznic, pare mai inocentă.Cred că numele ei este ușor și gentil.Ca: Hope, Skye, Romy, Jamie, Alice sau Alyson.Este așa o compătimire că așa o fată frumoasă trebuie să moară la o vâtstă așa de fragedă.Câți ani are?
Aș estima cam 16, dar cred că numai ochii ei o fac așa tânără.Oricum, ar putea avea și 18.Aici îmi întrerup gândurile, care evjdent s-au dus prea departe.
Înainte să plec vreau să fiur sigur că, oricare este numele ei, va sta aici.
______________
Com!!!
Vote!!!!!!
Follow!!!!!
Smile:)))
Sper că vă place acest capitol și o să pun next cât de curând.Pwp.
Dedicațiiiii?
Păreri????
CITEȘTI
Cannibal » h.s (romanian)
FanfictionAtentie: carnea contine scene sexuale si violente, citit pe cont propriu! Carne, sange, moarte. Intuneric, singuratate. Fara inima, fara constiinta. Acestea sunt cuvintele pe care le-as folosi sa-mi descriu existenta. Deoarece nu este mai mult de a...