Intr-o zi cand m-am intors de la scoala am vazut lucrurile impachetate si l-am vazut pe tata.
Eu:-Tata ,ce sunt astea ? Ne mutam ? intreb eu speriata.
T:-Da , fiindca nu mai putem sta aici .
Eu:-De ce?
T: -Pentru ca nu mai pot suporta sa stau singur ,sa nu am cu cine sa vorbesc! imi raspunde lacrimand.
Eu: -Ok tata , te inteleg...
Dupa ce am terminat discutia cu tata m-am dus direct la mine in camera , scufundandu-ma in ganduri:
" Ce o sa ma fac ? O sa me mutam? O sa-mi perd prietenii , familia, iubitul si cel mai rau o sa-mi schimb liceul . Urasc sa fiu fata cea noua care daca face o mica greseala ramane in capul tuturor , batjocorandu-ma.
Mai bine ma bac in pat sa dorm . Macar ca maine sa fiu odihnita daca tot plec"
Cand m-am trezit era deja noua jumatate. Ma gabream in living ca sa mananc ceva rapid ,dar prin surprinderea mea toti prietenii mei mi-au facut o petrecere surpriza de ramas bun.
-SURPRIZAAA!!!! imi spuneau toti mai ales iubitul meu Kevin care imediat ma luat intr-o imbratisare apoi sarutandu-ma presandusi buzele moide ale mele
pozitionandu-si mainile in jurul taliei mele iar eu punandu-mi mainile in jurul gatului lui.
-Luati-va o camera ! tusind sarcastic cea mai buna prietena a mea ,Nora.
M-am despartit din sarutul bland dar totusi salbatic, incepand sa rad cu gura pana la urechi. Radeam de nu mai puteam cu toata lumea mai ales cu fratiorul meu de suflet , Mike care ma face sa rad pana si in cele mai grele momente din viata mea.Doar lui ii spuneam lucrurile despre mama si faptul ca ma taiam.
Cand mi-am adus aminte sa mai respir de la atata ras mi-a venit intrebarea prin cap:
Eu: - Cine sa gandit la toate astea ?
T: -Mike. Imi raspunde tata.
Cand i-am auzit auzit numele i-am sarit in brate strangandu-l tare si soptindu-i la ureche :
Eu: - Mersi mult! Stii cat de fericita sunt ? De tine imi va fi cel mai dor.
M: - Si mie imi va fi dor de tine dar stai calma vom pastra legatura... imi sopteste inapoi rupand imbratisarea auzind ca cineva tuseste sarcastic.
Eu: -Cine a facut asa? intreb furioasa.
K: - Aaa...eu, stii tu , iubitul tau!imi raspunde Kavin accentuand ultimele doua cuvinte.
Eu: -Gelos??il intreb ridicand o spranceana.
K: -Nuuu... de ce as fi? Pe Mike care imi este cel mai bun prieten? Nu.
La ce intrebari puneam noi , tata n-ea zis ca es se culca pentru ca e doua dimineata si ca putem sa continuam petrecerea.
Noi cand am auzit ca e doua dimineata ne-am speriat si eu am sugerat sa ne uitam la un film de groaza.
Mai toti de acolo se asezau unul langa altul. Cand a inceput filmul aproximativ toate fetele fetelede acolo se speriau ghemuindu-se la baieti .Asa am facut eu cu Kevin, Mike si iubita lui Micheayla si Nora cu vreo doi baieti (HAHAH).
Oricum asa faceam eu putin cu Mike si Micheayla cu Kevin. Noi patru ne sagetam cu privirile , dar asta e.
Mai nimeni nu a observat dar toti au inceput sa doarma. Eu stand ghemuita la Mike vare parea pe o parte fericit si pe o parte adormit.Uneori ma simt mai atrasa de Mike decat de Kevin. Incepand sa ma gandesc:
"De ce cateodata ma intreb daca Mike are sentimente pentru mine?!"
CITEȘTI
Katherine and her story.
No Ficción•Hey :)) eu sunt Katherine .In aceasta carte imi voi scrie sentimentele si povestea mea , deci va rog sa nu radeti de ceea ce scriu pentru ca este prima data cand fac asta . •Sper sa va placa . ☺