Ten

10 1 0
                                    

*-Iubire ajung în cinci minute sa ieși. Te rog.Pup iubire.
-Buna ziua!
-Buna!Te așteptam. Spune mama Andrei.
-Ooo va spus ca vin.
-Da mi-a spus sa zicem uite aici am prăjiturele pentru tine și aici e o scrisoare pentru tine de la ea pentru ca nu a putut fi prezenta deoarece e înapoi acasă doarme acum.
-Bine. ..Mulțumesc pentru scrisoare o sa o citesc în drum spre ea.
-Cum vrei.
-Mulțumesc la revedere.
Mă așez în mașină și încep sa citesc.
Draga Benjamin,
Sper ca măcar acum iubești. Îmi pare rău nu pot fi lângă tine acum în timp ce citești scrisoarea. Am sperat toată viața sa iubești. Aștept încă sa aud asta .Știi cum se spune speranța moare ultima .
Nu știu dacă as putea spune tot despre tine...Ai fost un prieten bun din păcate. ..Pentru ca te-am iubit. ..ramai prima mea dragoste. Îmi cer mii de scuze pentru ca nu am fost lângă tine la operație...Am fost acolo...dar nu lângă tine. ..nu cred ca dacă ti-as spune acum ca eu am fost donatorul compatibil anonim. Dar așa a fost. Eu am fost. O sa pui întrebări
Gen:Ai înnebunit? Ce ai în cap și chestii de genul. ..Dacă tu nu ai vrut sa îmi iei inima și sa mi-o iei tu pe a mea...ti-am inlocuit-o cu a mea dar din păcate nu am putut sa te mai văd zâmbind sau râzând alături de mine ca și verile trecute când ne trezeam râdeam înjurăm zâmbeam ne balaceam și chestii de genul ăsta. Te iubesc în continuare...Poți sa vezi la cimitirul din centru...nu vezi dar vizitezi și te văd eu...Ce pot sa mai zic ..Te iubesc! Sa ai grija de inima mea!
Cu drag,
ANDRA.

De ce a făcut asta?Cum a putut sa mă lase singur? Mi-a dat inima ei...voi face tot ce îmi sta în putință sa fiu fericit pentru a fi și ea fericita.

Hope dies lastUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum