Hari yang ditunggu-tunggu sudah tiba, selesai kerja, aku terus bergegas pulang ke rumah untuk menyiapkan apa yang perlu, ruang tamu rumahku sudah aku luaskan sedikit dengan meja dan kerusi diletakkan di tepi dinding. Dengan sekali imbas, kawasan tengahnya kosong, mungkin tempat orang beradu tenaga...hehehe..
Diana paling awal datang dengan beg sederhana besarnya dan kemudian datang Johari dan Suraya dengan beg yang agak besar. Roslan, Hani, Hamdan dan Amy datang serentak kurang sepuluh minit kemudian.
Program dijadualkan bermula pada jam 11 malam dan sebelum ini, kami semua makan bersama di luar dan berbincang-bincang mengenai minggu pesta itu nanti.
Kami merancang permulaan untuk pesta itu kerana kami sudah pastinya tidak tahu bagaimana untuk bermula. Aku mencadangkan tepat pada jam 11, kami semua berbaris berdepan dengan pasangan masing-masing dan mula berbogel. Masing-masing diberi peluang untuk melakukan sentuhan ringan sebelum memulakan adegan.
Selepas makan, kami pulang senyap-senyap ke rumah aku dari pintu belakang kerana bahagian belakang rumah aku tiada rumah lain,hanya di bahagian hadapan tetapi agak jauh yang mempunyai rumah lain.
Ada kurang 15 minit sahaja lagi, kami semua mandi terlebih dahulu dan tidak dibenarkan melihat sesama sendiri dalam keadaan bogel. Nasib baik rumah aku mempunyai tiga bilik mandi. Selepas mandi kami berpakaian baju tidur labuh tanpa pakaian lain di dalam. Semuanya sudah dirancang dengan terperinci dan kurang lima minit ke pukul 11, kami sudah berada di hadapan ruang tamu. Si perempuannya sudah berkemas cantik dengan makeup. Kemudian aku bersuara Pusingan pertama, sila baris.
Kami mula berbaris dengan berdepan dengan pasangan masing-masing dan tepat jam 11 malam, aku berkata ia adalah masanya untuk mengharamkan pakaian. Jadi dengan serta-merta kami berbogel serentak. Ada yang ketawa dan ada yang tersengih serta ada yang kagum. Aku tidak melepaskan peluang untuk melihat Hani, Suraya dan Amy dalam keadaan bogel. Sungguh indah sekali, buah dada ketiga-tiga mereka juga masih segar dan membangkitkan nafsu tetapi batang aku belum lagi naik. Batang Hamdan dan Roslan sudah naik, mereka sudah bernafsu sekali. Puki mereka juga dicukur halus dan jelas menampakkan puki-puki tembam yang bakal dimasukki oleh batang-batang keras kami.
Wow Man, you dick is awesome. jerit Amy. Aku senyum bangga, Johari, Roslan dan Hamdan juga terpandang ke arah batang aku. Mereka menggeleng-gelengkan kepala, belum lagi ia tegang. Kami masing-masing menyentuh untuk memanaskan badan, Amy terus memegang dan melocok ringan pelir aku yang masih layu, bukan bermakna aku mati pucuk tetapi belum bernafsu sangat kerana biasanya kalau aku sudah membuat seseorang klimaks, masa itulah aku benar-benar bernafsu.
Sabar Amy, you got your time. usik Diana. Masing-masing memuji peralatan masing-masing. Aku juga puji buah dada Amy paling paling besar dan kelihatan mengeras. Mana tidaknya, sudah sebulan kami berpuasa. Selepas sentuhan ringan yang sudah nyata menaikkan nafsu kami semua,aku bersuara.
So pusingan pertama macam mana Dengan girlfriend sendiri atau orang lain tanyaku.
You make the call Man. jawab Hamdan. Kita orang ikut aje, lagipun ia idea engkau.
Ok, so sayang, aku jeling ke arah Diana. You make this call. kataku lagi. Diana agak terkejut dengan permintaan aku itu tetapi dia sememangnya mahukan semua ini.
Ok, kita buat undi dahulu, last round baru dengan kekasih sendiri so that kita dapat buat yang lebih baik. cadang Diana, kami semua setuju. Dalam keadaan yang bertelanjang bulat, aku masuk ke dalam bilik membaca untuk mengambil pen dan kertas, yang lain dengan aksi sendiri, Hamdan dan Roslan asyik memperagakan batang mereka yang boleh aku katakan agak besar tetapi memang kalah batang aku yang American size. Johari pula duduk terkangkang di atas sofa, menunggu masa untuk memulakan projek.
YOU ARE READING
Gangbang Hujung Minggu
Художественная прозаPertama kali disiarkan di Melayuboleh sebelum ditutup. Enjoy!