6

10 0 0
                                    

*Na pokoji*
"Ahoj,,"Ahoj kluci,,"tak co Sev,,"spal a když se probudil tak jsme se bavili a pak mě Poppy "vyhodila",,"je mi Seva líto,,"to mě taky,,"já bych toho Pottra nejradši zabil,,"to mi všichni Luciusi to my všichni ,,"jo souhlasím s Bartym,, "hele už jsi mluvil se Sevem o té Potterově nabídce,,"ne ne nemluvil Bárty teď ho nechci zbytečné stresovat,,"hele Regu teď by jsi měl myslet hlavně na sebe,,''já vím ale Sev pro mě hodně znamená a já ho nechci ztratit,,"myslím si že by to pochopil ale asi tě oba chápeme,,co to Bárty dořekl tak Lucius přikivl a já se usmál a pak jsme šli na obět...

*Na obědě*

Pohled Siriuse

"Tak co Siriusi jak ti to jde se Srabíkem,,
"Hele zatím asi dobře teď už musím počkat až ho pustí z ošetřovny,,"a co máš dál v plánu?,,"pozvat ho na rande a opít a dostat ho do postele a to je velká obět,,"to jo vyspat se se Srabusem jako upřímě tě lituju,,řekl Remus "no asi pak budu muset umejt dezinfekcí aby ta špína že mě slezla,,řeknu a všichni se začneme smát ...

*Po obědě*

"no nic tak já jdu za Srabusem,,"ok ,,řekne dvanacterak a odejdu na ošetřovnu ...

*Na ošetřovně*

"Ahoj Poppy můžu jít za Sevem?,,"jo jdi nikdo tam není,,"díky a kdy ho budete propouštět?,,"asi zítra nebo pozítří,,"oki díky,,"nemáš zač,, a s tím odešla a já šel za Snapem

"Ahoj,,pozdravím "Ahoj,, hele asi bych se ti měl omlouvat za to na té astronomické věži ,, "to je v pohodě nic se nestalo,,"jo ale ublížil jsem ti s to je to poslední co chci,, a s těmito slovy jsem zvedl ruku a chtěl jsem ho pohladit po tváři ale on sebou jen rychle cukl a otočil pohled jako by se bál a tak jsem si opatrně sedl na jeho postel a tichým hlasem se zeptal"Seve?,,on se jen na mě podíval se strachem v očích "neboj se já ti nechci nic udělat,, řeknu ale on dál mlčí a zase otočí hlavu asi se mě bojí ale to se mi líbí ale potřebuji aby se mnou komunikoval kvůli sázce a to je i důvod proč jsem tak milí a teď přemýšlím co mám udělat a už to mám opatrně ho vezmu za bradu a otočí ho k sobě aby se mi koukal do očí a v jeho očích vidím slzy tak mu je opatrně utřu a pohladím ho po tváři a víc si k němu přisednu "copak se děje?,, zeptám se milé "to je jedno,,řekne klepajícím hlasem "jestli je to kvůli mě tak klidně odejdu,,on jen zákoutí hlavou""ne není to kvůli tobě,,"můžu se zeptat teda díky   komu?,,"to není důležitý,, stale brečel a tak jsem ho zase začal hladit po tváři"ale ano když kvůli tomu pláče tak hezky kluk jako ty ,, a já se k němu ještě víc nakloním a on se zeptat "t-y si myslíš že jem hezky však jsem odporný ,, to máš pravdu řeknu si v hlavě "ne, pro mě jsi nejkrásnější,, jsme od sebe pár milimetru a tak už jsem to ticho nevydržel a tak jsem se rozhod políbil ho a on se přidal myslel jsem si že to bude děsný ale ten kluk fakt umí dobře líbat ale když v tom se otevřou dveře a stojí v nich Reg "A-,, rychle jsme se od sebe odtrhli "A-si ruším tak já jdu ,, ne já už jsem na odchodu řeknu a zašeptám Severusovi do ucha neboj se já se vrátím a s tím odejdu pryč ...

Pohled Severuse

Sirius odešel a já zamrzl co se to právě stalo já se s ním líbal jsem tak strašně zmatený když v tom Reg promluví "ty a brácha vy jste spolu?,,"ne ne ne ,,"ale vypadalo to tak,,"ne opravdu nejsme to on mě políbil,,"aha,,"no ale kvůli tomu jsi asi nepřišel,,"ne přišel jsem si o něčem promluvit ,,"aha a o čem,,"no víš brácha a Potter mi nabídli aby se k nim přestehoval,,"Regu to je super,,"počkej tobě to nevadí?,,"Regu důležitý je aby jsi byl v pořádku a doma nejsi,,"děkuju,,"nemáš za co,,"a co jak se cítíš,,"jo jde to až na tohle,,řeknu a podám mu dopis od odce"co to je,,  "dopis od odce,,Reg si ho vzal a začal si ho číst"si dělá prdel ne?!,,"ne on si nedělá nikdy srandu , mám strach Regu,,snažil jsem se nebrečet už stalo  že jsem dostal záchvat před Siriusem"Seve neboj něco vymyslíme,,"ne tomuhle nic nezabrání,,"notak neboj,,sedne s k mě  a obejme mě  "mám strašný strach Regu,,"já vím a slibuju ti že najdeme způsob jak ti pomoct,,řekne a pak mě  zase dál obejme "děkuji,,"nemáš za co,,"ale jo mám,,"nea nebudeme se hadat,,"no dobře,,"hele já už půjdu,,"oki ahoj,,"ahoj,,...

*U Siriuse*
Pohled Rega

"Siriusi můžu s tebou mluvit,,"jo jasně,,"tu nabídku přijímám ,,"fakt ?,,"jo ale pod 1 podmínkou,,"a jakou ty James půjdeš a Sevem a omluví se mu a už na něj nikdy nevstahneš ruku dohoda,,"dohoda,,řekne James "no nic já už půjdu,,"tak zatím,,"čus,,a odejdu,,

Ahoj tady Jitka jak se vám příběh zatím líbí a omlouvám se že jsem tak dlouho nenapsala další kapitolu a dále se omlouvám za gramatické chyby

Vaše Jitka ☺️💞😊

Všechno to začalo sázkouKde žijí příběhy. Začni objevovat