Het begon allemaal 1 jaar geleden. Ik stond op uit mijn bed en ik keek uit het raam, iedereen Was druk bezig met versieren want vanavond Was het grote feest. ik ging naar de woonkamer om te ontbijten en ik zag mijn moeder huilend aan tafel zitten. Ik wist dat er iets mis Was.
Ik vroeg wat er was maar ze gaf geen antwoord. Ik ging naast haar zitten en wreef over haar rug. Ze begon langzaam te stoppen met huilen. Ze sprak zachtjes en zei: 'Je vader is ontvoerd'. Ik schrok me rot, waarom moest het op zo'n dag het is een feestdag. ik rende huilend naar buiten en ik botste tegen iemand aan die voor onze deur stond. Het was een man met een doek voor ze mond en een wapen in zijn hand, ik wist dat er iets niet goed was. De man pakte me bij mijn arm en stopte me in een auto.
Na een. half uur in de auto gezeten te hebben werd ik eruit gehaald. Voor me zag ik een soort kamp met hekken erom heen. Ik werd naar binnen gebracht en ik kreeg een naamkaartje, er stond alleen geen naam op maar een code. Ik werd meegenomen naar een zaal. Ik keek rond en ik zag allemaal mensen staan met soldaten erom heen. En ik zag tussen alle mensen mijn vader staan.
Mijn vader zag mij ook staan en hij probeerde tussen de menigte naar me toe te rennen. Hij werd tegengehouden Door soldaten maat hij verzette zich. Hij sloeg een soldaat en toen gebeurde iets wat ik nooit meer zal vergeten.
Hij werd voor mijn neus neergeschoten.