Na ekranie zauważyć można było Chrisa.- Yo! Idziemy do ciebie na żywo z Camp Wawanakwa! Gdzieś w Muskoka, Ontario - Czarnowłosy uśmiechnięty mężczyzna powiedział stojąc na przystani na wyspie.
- Jestem twoim gospodarzem, Chrisem McLeanem. Sezon pierwszy z najgorętszych nowych reality show, już teraz! - Chris powiedział podekscytowany, idąc na środek doków.
- Więc, oto umowa, dwudziestu dwóch obozowiczów zapisało się na osiem tygodni na tym nędznym starym obozie letnim - Chris mówi, gdy znak Wawanakwa staje się częściowo widoczny.
- Będą rywalizować ze sobą w wyzwaniach, a następnie będą musieli zmierzyć się z osądem innych obozowiczów. Co trzy dni jedna drużyna albo zdobędzie nagrodę, albo zobaczy, jak jedna osoba ze swojej drużyny spaceruje po Doku Wstydu - Kamera robi zbliżenie na twarz Chrisa, kiedy to mówi.
- Przejedzie się Łódką Przegranych i opuści Wyspę Totalnej Porażki na dobre. - Chris powiedział, gdy kamera skupiała się na ceremonii eliminacji przy ognisku.
- Ich losy rozstrzygną się tutaj, podczas dramatycznych ceremonii przy ognisku, podczas których raz na trzy dni zawodnicy będą głosować na kogoś ze swojej drużyny po przegranej w wyzwaniu. Wszyscy oprócz jednego obozowicza otrzymają piankę, która oznacza ich bezpieczeństwo. Osoba bez pianki zmuszona jest do opuszczenia wyspy - Chris mówi, jedząc piankę.
- W końcu pozostanie tylko jedna osoba. Zwycięzca wygra. Jeden. Milion. Dolarów! - Chris oświadcza przed odebraniem czeku.
- „Aby przeżyć”, Chris pokazuje palcem każdą rzecz, którą wymienił, „Będą musieli walczyć z obrzydliwymi insektami, niedźwiedziami grizzly, obrzydliwym obozowym jedzeniem i ze sobą nawzajem - Kamera pokazuje wszystkie trzy rzeczy, po czym skupia się ponownie na Chrisie, czekając na przybycie obozowiczów.
- Każda chwila zostanie uchwycona przez jedną z setek kamer rozmieszczonych na wyspie. Kto ugnie się pod presją, a kto dotrwa do końca? Dowiesz się w WYSPIE TOTALNEJ PORAAAŻKI! - Powiedział mężczyzna i włączyło się intro.
INTRO
- W porządku, czas poznać obozowiczów. Nie zdziwcie się, jeśli są trochę wkurzeni, trochę skłamaliśmy i powiedzieliśmy im, że zatrzymają się w pięciogwiazdkowym ośrodku - Chris mrugnął do kamery, gdy łódź dotarła do doków i wysadziła pierwszego kampera wraz z bagażem.
Nagle na pomost wchodzi rudowłosa dziewczyna, która z wyglądu przypomina Lydie z Teen Wolfa. Zdziwiona rozejrzała się dookoła i spojrzała gniewnie na Chrisa.
- Co to ma być?! Na kontrakcie wyraźnie pisało, że będziemy na obozie z willą. - Założyła ręce na biodra.
- Cóż, kłamałem. - Zaśmiał się Chris.
- To ja wracam, nie będę marnowała czasu na coś takiego. - Obróciła się na pięcie, ale łódź już odpłynęła.
W tle słychać było śmiech Chrisa, a dziewczyna wkurzona poszła na drugą stronę pomostu.
- Czas poznać kolejnego obozowicza.. O to Mati! - Wskazał na nadpływającą łódź.
- Hej Chris, jestem twoim twoim fanem! - Chłopak zbił z nim piątkę. - Ale się cie... - Mati został popchnięty przez następnego nastolatka, który wkroczył na pomost.
Był to nikt inny, jak Maciek.
- Boże laska, to miał być pięciogwiazdkowy hotel, gdzie taka gwiazda jak ja ma odpoczywać?? No chyba nie na tej plaży dla boroków - Wskazał na plażę ze zdechła kaczką pływająca w wodzie.
CZYTASZ
Totalna Porażka na Wyspie Idiotów
FanfictionNastolatkowie z discorda spotkali się na planie Totalnej Porażki po latach wspólnego pisania rp.. A skutki tego, zobaczycie tutaj