Odc 1: Niezbyt szczęśliwi obozowicze (cz.2)

51 5 13
                                    

~~~~
Zwierzenie Gluma:

- Mam nadzieję, że wszyscy mnie tutaj polubią i zaakceptują każde moje imię! Mam ich 10! Glum, Walerian, Oliwier.. - Kamera ucięła nagrywanie w tym momencie.

~~~~
Zwierzenie Domi:

- Boże ale ten Dawidek wydaje się być słodki.. Ile bym dała, żeby być z nim w drużynie! Ehh.. - Westchnęła zawiedziona.

~~~~
Zwierzenie Dawida:

- Ale ci ludzie są zjebani, japierdole.. A szczególnie ta Domi, która się dziwnie klei do mnie.. Fuj. - Aż się wzdrygnął.

~~~~
Zwierzenie Zuzanki:

- Nie wiem. - Patrzy się w kamerę.

W domku Susłów, strona dziewcząt:

- Widziałyście tego dzieciaka Krzyżaka? Na szczęście wiem jak sobie z nimi radzić, więc was nauczę. - Powiedziała Neska wchodząc z ogromnymi walizkami i pluszakiem wilka.

- Może wspólnie się pomodlimy za nasze zwycięstwo? - Zaproponowała Kari, siadając na łóżku.

- Kari przestań, nie rób wstydu.. - Zuzanka uderzyła dłonią w czoło z zażenowania swoją siostrą.

Zucha i Wika natomiast usiadły na łóżku i śmiały się z tego, co gadała dziewczyna.

- Ej Wika, a może my się pomodlimy za więcej mózgów w naszej drużynie? - Spojrzała na nią Zucha ze śmiechem.

- Ej bez przesady, to że Kari jest głupia nie znaczy, że ja też jestem.. - Powiedziała Zuzanka.

- Nie no ty jesteś urocza, twoja siostra tak średnio. - Wzruszyła ramionami Wika.

- A ja? Przecież chciałam wam pomóc z bachorami stąd? Halo?! - Neska zaczęła machać rękami i upadł jej pluszak wilka.

- Ten pluszak wygląda jak podmiot szatana.. Ja bym to wyrzuciła. - Kari podniosła go z ziemi i zamachnęła się, wyrzucając pluszaka przez okno.

- Powaliło cię?! Ten pluszak kosztował więcej, niż twoje organy są warte na czarnym rynku! - Krzyknęła Neska, wybiegając, żeby zabrać pluszaka spowrotem.

- Wesprzyjcie mnie.. No chyba, że wolicie wspierać tę całą ideologię, jaką Neska głosi.. Ona chce nas przekabacić na złą drogę! - Westchnęła Kari.

- Ona jest pojebana.. - Szepnęła Zucha do Wiki.

- Bardziej niż pojebana.. - Odpowiedziała Wika szeptem.

Wtedy wróciła Neska z swoim pluszakiem i z całej siły rzuciła Kari w twarz poduszką, przez co tamta się wywaliła.

~~~~
Zwierzenie Kari:

- Nienawidzę tej całej Neski, która głosi ideę szatana! Jak mam żyć w zgodzie z Bogiem będąc w domku z kimś takim?! - Była wręcz przerażona.

Domek Susłów strona męska:

Każdy z chłopaków wszedł z swoimi walizkami czy torbami. Największą z nich oczywiście miał Maciek. Chłopacy zajęli swoje łóżka a potem rozpoczęli rozmowy.

- O Boże dlaczego musimy być w drużynie z tą katoliczką - Powiedział Dawid siadając na łóżku.

- Albo tą alternatywka zuha! Boże po co zaś ona nam - Odpowiedział Maciek siadając obok niego.

- No giga rel. Albo t- - Dawid nie dokończył, ponieważ ktoś mu przerwał.

- Chyba nie są aż takie złe? Co nie? - Glum próbował usiąść obok chłopców, ale Dawid zepchnął go z łóżka.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 18, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Totalna Porażka na Wyspie Idiotów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz