Explův pohled:
Zajtra odchádzam do Česka pretože musim ísť na nejakú akciu .. Je noc a ja zase strihám video .. Opäť sa nevyspím. Z Česka sa vraciam za týždeň.
Sú tri hodiny ráno, a ja som konečne dostrihal video. Ja vstávam o pol šiestej, tak to sa vyspím..
Konečne som zaspal.. Ráno som urobil všetko potrebné a pridal video na youtube.Lucčin pohled:
Je ráno. Teď jsem vstala a šla hned zkontrolovat youtube. Jo.. Přesně to co jsem si myslela. Expl0ited vydal nové video... Zmínil se, že bude v Praze.. Rozhodla jsem se, že dneska celý den budu chodit po praze.. Moje kámoška Šárka řekla, že pujde se mnou.. (Ano, obě ho milujeme.)Explův pohled:
Som v Prahe. Idem na metro. Idú za mnou dve dievčatá.Lucčin pohled:
,,Šári!! Támhle jde Explo! Já se stydim!" ,,Dej mi ten deníček! Řeknu si o dva." --Šla za nim.
,,Ahoj." přiletěla za nim a usmívala se jak retard. ,,Ahoj?" ,,Můžu poprosit o dva podpisy??"
,,Jasne že môžeš. Na čo dvaja?" Říkal při podepisování. ,,No.. Támhle moje kamarádka se tě stydí." ukázala na mě a já myslela že jí zabiju. ,,Aha.." řekl Šárce, a šel za mnou. ,, Prečo sa ma hanbíš? Ja ťa nepohryznu." ,,Já vim, jenom.." Koukal výrazem, vyklop to.. ,,Se prostě stydim." ,, Dobre .. A chceš fotku?" ,,Ano.." ,,Dobre." Nastavila jsem před nás můj mobil a on mi dal pusu na tvář když jsem fotila! Ježiši ! Já dostala pusu od Expla! ,,Emm, môžem poznať tvoje meno??" ,,Lucie.. " ,,Dobre, moje meno asi poznaš že?" ,,Jo.." ,,A chceš zajtra niekam zájsť? Treba na kávu, alebo na večeru.." cožee!? On mě zve na večeři?! ,,Jasně, proč ne." řekla jsem a usmívala se jak debil. Co si o mě musel myslet.. On se taky usmíval. Rozdíl v tom, že normálně.
,,Nehnevaj sa, ale už musim ísť. Zavolaj mi, ahoj" řekl a podal mi papírek s jeho číslem.. ,,Ahoj."
Běžela jsem za Šárkou. Ona se jenom naštvaně dívala. Jen nevim, jestli kvůli Expl0vi, nebo jak dlouho na mě čeká.Druhý den:
* Vyzvánění* ,,Kto je?" ,,Lucka.. Vzpomáš?" ,, Jasne že áno .. V sedem hodín u kaviarne. Ahoj. " řekl a típl to..
*Vyzvánění* ,,Ano??" ,,Ahoj Šáry, pujdeš na nákupy?" ,,Jo, klidně.." ,,Dobře, přijď pro mě, pa."Přišla asi za 10 minut protože bydlí v téhle ulici..
,,Tak jdeme?" ,,Jo.." ,,A co máš v plánu si koupit?" ,,Nevim, ještě uvidim, ale abych se líbila Expl0vi.." ,,Ty s nim jdeš ven?!" zněla trochu nasraně. Neřekla jsem jí to, ani nás neslyšela. ,,No.. Jdu.." ,,A proč ty?! Proč ne já!?" řekla a smála se, takže to nemyslela vážně..
*Jsme tu*
Po hodině hledání s pomocí Šárky jsem našla to, co chci..
-Kytičkovaný svetr, uplé ryfle, zlaté doplňky..
Šárka si koupila crop top..Rozloučili jsme se s Šárkou a každá jsme šla domů. Hned jak jsem přišla, jsem se šla vysprchovat. Potom jsem si šla vyfénovat vlasy..
Už jsem je měla suché, tak jsem si je prozatím dala do culíku abych se mohla namalovat aniž by mi tam překážely.. Namalovala jsem se jako vždycky.. Jen jsem přidala černé linky. Už jsem se namalovala tak jsem se šla obléknout a udělat něco s vlasama.. Mam si je nechat rozpuštěné, nebo svázat? Dlouho jsem takhle přemýšlela a nakonec jsem usoudila že si udělam drdol. Byla jsem připravená..
Za 15 minut 7.. Dobře.. Je to odtud dost blízko, ale já už vyrazim. Nemůžu se dočkat, až ho zase uvidim..Explův pohled:
Ja sa na ňu strašne moc teším. Je krásna.. Už tu na ňu čakám..Lucčin pohled:
Už ho vidim. Má růži.. Pane bože! Já asi umřu stydlivostí a zároveň radostí! Já jdu s mím nejoblíbenějším člověkem ven.. Neuvěřitelný... Proč je tak nádhernej..?