Buna... ma numesc Amanda Finnaty... am 18 ani si am parul negru cu ochi caprui. Nu am frati si nici surori. Locuiesc cu mama care ma iubeste enorm, normal. Tata... mereu a muncit foarte mult si s-a imbolnavit si asa...a murit.... Am terminat liceul acum 2-3 luni. Locuiesc in Hollywood si recent m-am despartit de 'iubitul meu'. L-am prins cu o fata, Kelly facand dragoste. Am simtit o durere enorma pana cand a venit Niall . El este un baiat uimitor care ar face orice pentru mine. Mai nou este actualul meu iubit. Mda...sincer...el m-a ajutat sa trec peste. Ma atrage ceva special la el, dar nu stiu ce. Tot ce este mai important este ca il iubesc. Cu vechiul iubit nu am facut niciodata dragoste...iar eu cred ca el m-a inselat doar din cauza ca simtea nevoia sa o faca. Okey...gata Amanda..mergi prea departe, iar cu ....el spune ca ma va astepta cat tot timpul din lume. Acum este o zi frumoasa de vara, plina cu soare. Mama a spus ca vrea sa merg la cumparaturi sa imi iau ceva special cu ocazie zilei mele de nastere de 19 de ani. Ea va pleca timp de 3 luni in Anglia. Bineinteles ca zice sa vina si Niall cu mine pentru a-mi da o parere pentru ca mama trebuie sa mearga la servici.
Razele soarelui puternic de vara ma trezeste....pff.. ceasul este 8:30 .. noroc ca nu mai am scoala si ca e vineri ..abia maine e ziua mea..... Ma trezesc incet incet si deodata ma suna cineva....Ridic telefonul si vad ca este Niall ."Alo.."spun adormita . Cat se poate de adormita.
"Buna dimiteata pui, raza de soare! Ce faci?"
"Bine...ce buna dispozitie ai de dimineata..."
"Stiu ..stiu...pai buna dispozitia asta pe care o am este cu un motiv nu?"
"Si anume...?"spun atat de plictisita...fara chef de viata. Oh...haide Amanda! Vorbeste si tu mai frumos cu el! Habar nu ai cat te iubeste!...constiinta proasta..Habar nu ai ti cat ma doare capul !
"Ai uitat de ziua ta ? "
"Cam da...nu prea am chef."
"Bun...mama ta m-a rugat sa dorm la tine cat este plecata in Anglia."
"Mie imi convine"spun si casc in acelasi timp.
"Vin la tine mai tarziu. Te iubesc pa." Cand sa spun si eu ceva el a inchis. Ma duc la dus si dupa mananc.
***
Ies din dus si este atat de bine.... ma imbrac rapid si deodata se aude ceva de jos. Cred ca e cineva in casa... deschid usa si il vad pe Angel cu un cutit in mana.
Ma ia pe sus si ma tranteste pe canapea destul de dureros, incepe sa ma dezbrace brutal iar eu incep sa stri dupa ajutor tare dar el imi taie o vena.
In momentul urmator Niall intra in casa. Angel se pozitiona la intrarea mea si ma zgaria toate pe picioare si burta. Nu vreau sa fiu violata... Niall ii da cu pumnii si ii infige cutitul in zona inimii. Era mort mai mult ca sigur."Amanda ....sangerezi..era sa fi violata. Imi pare rau ca am aparut atat de tarziu.." spune si ma ia pe sus dupa care na duce in camera mea. Ma bandajeaza si imi dezinfecteaza ranile.
"Ai mancat ceva azi?"nu puteam sa vorbesc asa ca am negat cu o miscare din cap. "Atunci haide sa mancam."mi-am facut curaj sa vorbesc si i-am spus
"N-nu pot sa mananc....vreau sa stau in pat."
"Bine schelet mergator, dar sa nu ma rogi mai incolo sa te sarut si sa te iubesc.."
"Aghhh...bine..dar tu faci de mancare."
***
Dupa ce am mancat minunatele clatite facute de Niall ne-am pus la televizor sa ne uitam la un film."Ce film punem?"il intreb pe Niall in timp ce il sarut pasional si extrem de incet pentru a-l enerva.
"Ce spui de filmul 'The notebook' sau altceva?"
"Nu, e bun...:))"
***
Dupa ce s- terminat filmul s-a facut seara asa ca am hotarat sa ne culcam dar in momentul urmator pe usa intra mama."Copii..."
"Mama? Ce ai de esti asa? De ce plangi?"o intreb ingrijorata.
"Trebuie sa plec in Anglia...acum..am bagaje si tot pregatit dar trebuie sa plec acum pentru a rezolva afacerile.."
"Nu...mama...de ce ? De ce afacerile sunt si au fost si vor fi mereu mai importante decat mine?"spun si izbucnesc in plans. Hotarasc sa ma duc in camera mea. Incui usa si arunc cheia pe noptiera. Maine e ziua mea iar ea pleaca, cel putin pe Brian il mai am..o urasc pe mama pentru ce face, dar o iubesc ca ea macar m-a ingrijit si a avut mila de mine. Nici nu am observat cand am si adormit...Niall o sa vina sigur la mine dar nu ma intereseaza.
Niall P.O.V.
"Nu va faceti griji. Voi avea eu grija de ea."
"Iti multumesc Niall. Uite...ea crede ca nu i-am luat nimic de ziua ei dar defapt...i-am luat colierul asta cu o poza cu mine, cu ea si cu tatal ei...te rog daruieste-i acest codou....Pa Niall...."
"Sarut mana.."
Acum trebuie sa vad ce face Amanda
...dar mai intai sa organize petrcerea ei. Am chemat o groaza de prieteni din liceu..am dat comanda de tort...acum mai trebuie sa mergem maine sa ii luam rochia.
Urc scarile si bat in usa, dar nu raspunde nimeni. Apas pe clanta si e incuiata....perfect...doarme..acum cred ca ma voi culca in living.Hello guys. Uitati primul capitol, care e plictisitor si scurt. Este a doua carte a mea...prima se numeste ❤Iubire si prejudecata❤ ..iar a doua Mereu langa tine....dwwaa.....puteti sa va uitati la ambele carti iar daca voi imi dari vot si comentariu, eu va dau vot la povestea voastra( daca aveti ). Puteti sa imi scrieti si pareri...orice...pot sa va citesc si cartile sa va dau o parere ceva...daca vreti .... Bineinteles ca aceste carti nu le scriu pentru voturi si de astea.....le scriu din placere...oricum..ma bucur ca va intereseaza cartea....si ma bucur si pentru cei care nu ii intereseaza cartea mea...
Oke'....mai vorbim..Bye...
I love you ... :)))) :*
CITEȘTI
Mereu langa tine
Novela Juvenil"In aritmetica iubirii unu plus unu fac totul, pe cand doi minus unu egal cu ZERO!" "Dragostea adevarata este o limba pe care surzii o pot auzi si orbii o pot vedea." "Inima se ofera in intregime, nu in bucatele." "Dragostea ii face pe oameni sa se...