Evde yatarken birden telefonun sesiyle uyandı. Telefonun karşı tarafında kendisini Bay S olarak tanıtan bir iş adamı vardı.Tetikçi olan John adamın ne istediğini sordu. Adam gülerek cevap verdi"sen bir tetikçi değilmisin sana iyi bir teklifim var. Eğer kabul edersen seni görmek isterim. Telefona gelen konuma 2'de gel. Sana işle ilgili bir kaç şey anlatırım." John "sen benim tetikçi oldugumu nereden biliyorsun" der demez telefonun hattı kesildi. John'un aklı hala telefondaki adamın onu nereden tanıdığını düşünmekle geçti. Saat 2'ye doğru John konuma doğru yola çıktı. Konuma geldiğinde her yerin boş ve harabe olduğunu gördü. Adamın attığı konunun olduğu yerde bir depo vardı. Eski ve paslanmış olan olan kapıdan girdi ve karşısında bir masa ve arkası dönük bir adam vardı. John yavaş ve temkinli bir şekilde adama yaklaştı ve omuzuna dokundu. Adam arkasını döndü ve kendini şöyle tanınır." Ben Bay S'nin özel korumasıyım siz oturun o hemen gelecektir." John masanın öbür tarafina oturdu ve Bay S'in gelmesini bekledi. Kısa süre sonra Bay S deponun kapısından içeriye geldi. Masaya doğru ilerleyince John'u gördü ve şöyle dedi." Gelmezsin sandım. Beni şaşırttı." John yüzünü kaldırıp sert bakışlarla adama." Beni nerede tanıyorsun? Sen kimsin"." Ben bir iş adamıyım ve senin gibi birine ihtiyacım var. Ben çok büyük bir görüşmeye gideceğim orada beni koruman lazım. Çünkü görüşeceğim adamlar çok tehlikeli."John"tamam ama karşılığında ne alacağım"? Bay S gülerek"sen dert etme ben sana ne vereceğimi iyi biliyorum." Konuşmanın ardından John evine geldi ve cephaneleri hazırlamaya başladı. Bay S ona adamlarla buluşacağı yerin kanumunu atacaktı. Ona göre hareket etmesi gerekiyordu. Saat epey bir ilerlemişti ve John buluşma yerindeki yerini aldı. Artık hazırdı ve gelecek emirleri bekliyordu. Bay S'den ilk işaret gelmişti. John nişanı aldı ve adamlardan birini indirdi. Adamlardan biri arabalara doğru yaklaşınca cesedi gördü. Hemen patronuna haber verdi. Adamlar birden silahlarını çıkardı ve çatışma başlamıştı. John çok tedirgindi her an polis baskın yapabilirdi ama kaçamazdı. Uzun süren çatışmanın ardından Bay S vurularak öldürüldü ve artık Bay S yoktu. Çatışmanın ardından polis ve ambulanslar olay yerine gelip bütün adamları birer birer yakalayarak olay yerinden gittiler. John'a ne oldu derseniz John'da polisler tarafından yakalandı.
THE END
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TETİKÇİ
ActionBay s kod adlı bir iş adamından gelen emirleri yerine getirmeye çalışan bir tetikçi