1.Bölüm

78 11 4
                                    

''Yine her zaman ki gibi Aslı'yla görüntülü konuşuyordu. Bu sefer dikkatini bir gölge çekti Bora'nın. Tam laptopa yansıyan ve arkasında duran bir gölge vardı. Nefes nefeseydi. Arkasını görmek istemiyordu. Gözlerini sıkıca kapatıp açtı. Arkasındaydı ve tam net değildi. Aslı bunu farketmemişti bile. Çok sakin bir şekilde konuşuyordu. Bora gittikçe netleşen o şeyi kameradan görüyordu. Ve yanında ki saksıyı alıp hemen arkasını döndü. Hâlâ oradaydı. Elindekini fırlattı Bora. Fırlatmasıyla o şeyin kaybolması bir oldu. Korkudan nefes nefeseydi. Birinin ellerini bağlamasına izin verdi. Ama isteyerek olmadı. Gerçekten elini çekemiyordu. Geçti karşısına o şey. Konuşması aynı insan gibiydi. Boranın gözlerinin içine bakıyordu. Yüzünü siyah bir örtü kapatsa bile sesi netti:
-Baban hep bir erkek çocuğu olmasını isterdi Bora. Seni babana ben verdim ve babanın canını karşılığında aldım. Bazı şeyler karşılıklıdır Bora. Şimdi babanın tek isteğini gerçekleştircem. Artık geleceği göreceksin . Ve 10 yıl sonra tekrar gelicem. Bu sefer canını almaya.''

O günden beri Bora geleceği görebiliyordu. Bu yeteneği nasıl kullanacağını biliyordu fakat şimdiye kadar işine yaramamıştı. Bunun için isteyerek olmasa da 10 yıl sonra ölecekti. Bu lanet yetenek bir şekilde işine yaramalıydı. Geleceği görebildiğine göre o şeyi öldürebilirdi. Yoksa 10 yıl sonra kendi ölecekti ve ölmek onu korkutuyordu. Babasının Bora doğduğu gün ölmesi de o şey yüzündendi. Öldürmeliydi. Şimdiye kadar 10 yıl sonrayı görmeyi denemedi. Ama yarın akşam her şey değişecekti. Deneyecekti. O şeyi öldürmeden önce ondan geçmişi görmeyi isteyecekti. Ve genelde rüyasına gelirdi. Yattı ve uyumak için bekledi. Uyuduğunu farkediyordu. Rüyasında karşılaştı o şeyle. Zaten kendi çağırmıştı.
''Ne istiyorsun?'' dedi fısıldarcasına bir ses. 
-Sana 8 yıl sonra teslim olmadan önce geçmişi istiyorum. Geçmişi görmeyi.
-Beni bir daha rahatsız etme ufaklık. Geçmiş zaten yeteneğin. Keşfetmek sana kaldı. Bir rüyada veya kabusta. Odanda. Başka şehirde. Bir şekilde geçmişi keşfet. Bu yetenek sende var zaten.

Bu nasıl bir şeydi? Geçmişi görmeyi hiç denemedi ve böyle bir özelliğini yeni farkediyordu. Kim bilir başka nasıl özellikleri vardı. Geleceği görmek için geleceği düşünmesi yeterliydi. Geçmişi nasıl görecekti peki ? Tam 32 kez denedi. Bu onun için çok önemliydi. Hiç görmediği babasını görecekti. Günlüğünü açtı ve tarihi yazdı. Günlük tutmak onun için önemliydi.

23 Mayıs 2018-18:06 
Geçmişe gitmek be.....
cümlesini tamamlamadan başı döndü ve 2 dakika öncesini yazdığı tarihte ki geçmişe döndü. Tekrar geleceği düşündü ve bu sefer günlüğüne doğduğu günü yazdı.
28 Haziran 1998.

-Semakrkys yardımları için çok teşekkür ederim. -

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BedelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin