3 📖

105 9 0
                                    

Yeni bir gün doğmuş ve ben hâlâ bu kitabın içindeyim, ne yapacağımı nasıl çıkacağımı bilmediğim için başıma ağrılar yapışıyor ve yataktan kalkmak istemiyorum.

" Böyle olmayacak defne sen böyle yığılıp kalmazsın, sen güçlüsün hadi güzelim " diyip yataktan çıktım. Birkeresinde böyle bir kitap okumuştum kız hikayenin içine sıkışıp kalıyor du ama o ruhen geliyordu beni direkmen fırlattılar buraya kıza imrenmiştim o zamanlar kız çok sağlam durdu diye ama şimdi ben aynı durumdayım ve ben yıkıldım. Kafamda ki düşünceleri bir kenara bırakıp kapıya doğru adım attım, birilerinden sıcak su isteyecektim bi duş almam lazımdı.

" Pardon bakar mısınız " dediğim kadın saygı ile selam verip bana baktı.

" Buyrun Defne hanım " diyince genç kadına gülümsedim

" Şey benim duş almam gerekiyor da sıcak su isteyecektim" dediğimde kadın konuşmaya başladı

" Tabiki hemen getirip küveti hazırlıyorum" diyip yine selam verip uzaklaştı. Büyük bı koridor duruyordu önümde yeni silinmiş ve sıra sıra duran kapılar vardı çok kasvetli bir yerdi her duvarda sırasıyla dizilmiş gaz lambaları şık duruyor du. Odaya geri girip dolaba yöneldim kaç gündür eşofman takımım üzerimde sıcak duşu hazırlayan hizmetli bana bakınca anlamayan gözlerle ona baktım bende

" Şey Defne hanım dilerseniz kıyafetlerinizi seçeyim ve duş için sizi hazırlayayım" dediğinde tuhaf tuhaf ismini bilmediğim kadına bakmaya devam ettim.

" Kıyafet hadi neysenede ben kendim  duşumu alırım güzelim teşekkür ederim" dediğimde utanan kadın gulumsememe sebep olmuştu.

" Defne hanım çocuklar sizi görmeyi çok istiyor " diyip sustu

" Bana ismini söyler misin " dediğimde şaşırdı ama birşey demedi

" Aria ismim efendim" derken şaşkınlık ve güler yüzle bakmaya devam ediyor du bende tebessüm ederek kafamı salladım. Küvete baktığımda temizlik gayette iyi idi, kafamı sola doğru çevirdiğim de temiz havlu, kokulu esanslar, lavanta, gül ve bir kaç esans daha vardı sabunlar çeşitli çeşitli idi ama ben saçıma o kadar özen gösteren biri olarak bu sabunları kullandığım zaman kazık gibi olacaktı.  Ama maalesef yıkanmak zorunda idim, güzel bir duş ardından kokusunu bilmedigim ama çok güzel bir esansı boynuma ve kollarıma iyice yedirip havlu ile çıktım Aria beni hala ayakta beklerken günlük olarak seçtiğimiz mavi sade elbiseyi hemen bana getirince gülümsedim üzerime geçirip kendime baktım tam vücudumu sarmış kumaşı güzel di. Saçlarımdan hâlâ su damlaları gelirken Arianın yardımı ile kuruttum havlu ile saçlarımı iki yandan örüp küçük tokalar ile tutturup  hafif organik makyaj malzemeleri ile güzel sade bir makyaj yapmıştık, Aria anlattı makyaj malzemeleri bitkiler ile yapılıyor renkler sadece bitkilerden çıkan tonlar oluyormuş kendime küçük aynadan son kez baktım ve artık insanların içine çıkmam gerekiyordu. Burayı hâlâ kabullenmiş değilim ama bir çıkış yoluda bulmam gerektiğini çok iyi biliyordum.

" Hadi yemek odasına gidelim Aria çok acıktım" diyip Aria ile çıktım ama aklıma gelen şey ile duraksadım.

" Aria çocukların odasına gidelim önce olur mu ?"

" Tabiki defne hanım buyrun " diyip geçmem için kenara çekildi. İyide ben çocukların odasını bilmiyordum ki.

" Defne hanım burası efendim " dediğinde çocukların odasının kapısının önünde durup Aria ya baktım.

" Sen gidebilirsin canım ben çocuklar ile gelirim " dediğimde selamlayıp gitti beni.

Çocukların odasından hiç ses gelmiyordu kapılarını tıklatıp içeri girdiğimde sanki hiç temizlik yapılmamış ve havasız kokuyor du yatakları kirden görünmeyen çocuklara baktım, biraz benden korkmuş gibi duruyorlardı. Garipsedim çünkü çocuklar benim buraya geldiğimde görmeyi istemişlerdi ama şöyle birşey de var benim yerini aldığım kadından çok korkuyorlardı. Daha okumamıştım o bölümleri neden korktuklarını bilmiyorum.

" Çocuklar merhaba" diyerek gülümsedim yanlarına gittiğimde çocuklar birbirlerine sarılıp gözlerini yumunca şaşırdım.

" Sorun nedir çocuklar "

" Defne hanım özür dileriz stef sizi itmek istememiş ti merdivenlerden ne olur bizi dövmeyin " dediğinde bir şok daha geçirmiştim.

" Biliyorum bilerek yapmadı bende asla size el kaldırmam çocuklar sizi kıracak birşey yaptıysam ben özür dilerim " dedim çünkü çocuklar gerçekten benden çok korkuyorlardı.

" Eva duydunmu kardeşim bayan defne bizden özür diledi " diye mırıldandı stef bu sayede çocukların ismini de öğrenmiştim.

" Şey siz bizi gerçekten cezalandırmayacakmisinız " dediğinde  gülümsedim kafamı hayır anlamında salladım.

" Şimdi güzel bir yemek yiyip sonra güzelce bir temizliğe ne dersiniz " dediğimde aniden yüzleri buruştu.

" Ama çocuklar bakın odanız çok kötü durumda o yüzden daha güzel bir oda yapalım temiz hava girsin kuş cıvıltıları duymayı istemez misiniz " dediğim de çocuklar bana öcü görmüş gibi bakıyordu ama nasıl davranılır bilmiyorum ki ben benim annem bile bana pek yakın davranamazdı. Severdi ama o yakınlık yoktu bizde

" Şey peki madem " diyen Eva gülümsedi yanıma geldiler

" Musadenizle artık yemek yemeye inebilir miyiz " diyince

" Bende çok açım biliyormusunuz çocuklar " dediğimde çocuklar önden ben arkadan odadan çıkmıştım.

DÜK'ÜN İSTANBULLU KARISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin