Bu Ida. Arkadaslarindan baska herkesden nefret eder. Baskalarida Ida'dan nefret eder cunku Ida zeki biri. Cogunlukla arkadaslarini herkesden kiskanir. Varı yogu arkadaslari onlardan baskasini dusunmez. Yemege ve kedilere bayilir.
Bu ise Aida. Komik biri ama herkes onu ciddiye alir ve en sinir oldugu sey bu. Maceranin icinde olmaya bayilir ve herseye burnunu sokar ( bayilir ). İlgiyi sever ama ilgi cekmege calismaz. Biraz kacik biri ama tatli genel olarak sevilir.
Bu da Kaylee, sinifin hatta okulun en populeri. Herkes onla takilmak ister ama Kaylee ise kacik arkadaslariyla takilmayi sever. Bu yuzden okulun "popi kizlari" onla dalga gecer. Cogunlukla onlari takmak ama en manyak arkadasi olan Ida cok takar. Her ne kadar ona bunu yapmamasini soylesede Ida dinlemiyor. Kaylee hem guzel hemde zeki biri. Popi girlss!
Bu tatlis ise Vanessa. Aralarindaki en utangac olan Vanessa. Bu utangacligi yuzunden cogu zaman zorbalik gordu ama Ida ile arkadas olmadan once. Ida artik onu koruyup kolluyor ve herkes Ida'dan korktugu icin kimse bisey yapamiyor. Kendisi platonik bir asik. Asik oldugu kisiyle evlilik hayalleri bile kuruyor. Depresif sarkilar dinlemeye bayilir cunku o bir "PLATONIK" asik.
Bu arkadas ise sonuncuları. Okula gec gelip aralarina katilan Misty, hem sinirli hem de komik. Eger birine bir kere gicik kaparsa onu hayattan sogutmak icin herseyi yapar. Abartili seylerden hoslanmaz. Misty ve Ida digerlerine benzemez. İkiside kendini ezdirmez ve dim dik durur. Aslinda Misty herkese benziyor. Macerayi ve aksiyonuda sever. Muzik dinlemeye bayilir. Fav aktivitesi muzik dinleyerek kitap okumak. Eger onu kitap okurken rahatsiz ederseniz omur boyu sizden nefret eder ve yasamdan nefret etmeniz icin herseyi yapar.
__________________________________Sonraki Bölüm Hikayenin Başlangıcı. Tanıtım Burada Bitmisdir. Siz en cok hangisine benziyorsunuz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•~KAYIP ŞEHİR~•°
AdventureKayip bir sehire dusen 5 arkadas Ida, Aida, Kaylee, Vanessa ve Misty'nin yasadigi korkunc, uzuntulu, aksiyonlu olaylar. Keyifli okumalar ayol uwu 👉🏿👈🏿 -soyassluv