De la inceput la Sfarsit

33 2 0
                                    

Toti oamenii se sperie cand aud cuvantul,, Strigoi,Vampir etc" dar unii...chiar cred in aceste forme de viata care au trait desigur acum un milion de ani in urma.Multi dintre noi suntem curiosi sa aflam de ce suntem asa speriati cand ele nu sunt in viata?? Aceasta întrebare ne apare la toti in minte,dar nimeni nu si.a explicat-o pana acum ....
Pai sa începem forme de viata paranormale ha? Suna chiar bine ....Exista o logica care spune ca Vampirii au trait in urma dar ca nu toti erau rai si sumbrii doar unii ...omorau din placere.
In ziua de azi la orice pas, copii,adulti,si uneori si oamenii batrani cred in ele ba chiar unii zic ca au si vazut cateva din acestea.
Povestea incepe cu o familie care din cauza crizei financiare a trebuit sa vanda vechea casa si sa-si gaseasca alt domociliu si locuri de munca.Era alcatutita din 4 membrii : Loy care avea 8 ani,Stefania care avea 12 ani si Emy care avea 15 ani,mama Emilia care avea 35 de ani,tatal lor mursie acum 5 ani pe el in chema Daniel.Familia se mutase in orasul Chicago..erau incantati de noua lor casa si aveau multe de invatat acum...
Emy era un baiat care avea treaba cu spiritele si era Emo ..avea mereu vise ciudate despre demoni si multe altele!
Trec 3 luni de cand fam. Baiars se mutase in Chicago.toti se acomodasera cu noua casa, intr.o dimineata Loy vruse la baie fiind inca o copila striga la mama sa :
-Mama!??? Vreau la baie ...
Mama sa era prea obosita pentru a o auzii asa ca se duse singura cobor scariile usor,usor si deschise usa ....
Loy se speriase asa ca a sarit cu mana spre intrerupatorul becului nu reusise, din spate o voce rece ii soptise : -De ce esti aici?? Fata se speriase si mai tare începand sa planga si sa tipe intre timp fratele ei Emy a auzit.o si a venit dupa ea.
Loy, esti bine? Intreba-se
-Nu! Raspunse Loy speriata.
Povestestemi ce s.a intamplat..spune Emy ..apoi o luase in brate pe fata si o duse in camera ei o puse in pat si o acoperise apoi ii zise : -In seara asta dorm cu tine!
Asa a si fost, trecu 3 luni de la mutarea familiei Baiars in aceasta casa Loy prefera taca si sa ascunda incindentul din seara aceea asa ca ramase un mister!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 28, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

NecunoscutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum