"ANNNEEE!!!"
"Jay, babacigim. Noldu? Iyi misin?"
"Baba..."
Jay babasina sarildi. Cok korkmustu.
"Kabus mu gordun babacigim"
"Evet, cok kotuydu baba. Cok korktum"
"Tamam Jay, ben burdayim korkmana gerek yok. Nasil bir ruyaydi anlatmak ister misin babacim"
"Cok karisikti, sonra anlatsam olur mu?"
"Anneni mi gordun, sayikliyordun cunku?"
"Evet fakat cok degisikti, deprem olmustu ben olmustum ve sonra Jungwon oldum. Ama Jay olarak olmusum. Sen beni yani Jungwon'u hastaneye cagiriyordun konusmak icin. Ama ben olmusum. Yani Jay olan ben olmustum ama ayni zamanda Jungwon'dum da, bilmiyorum. Sonra Sunoo beni aramisti. Ben Jungwon'dum Jay'in yanina gidicektim. Jungwon'un odasindaydim, aynaya baktigimda yansimam Jay'di ve korkuyordum kacmaya calisiyordum. Sonra annemi gordum Jay iyi misin diyodu ben de Jungwon oldugum icin Ben Jay degilim falan diyodum ama anneme karsi da anne diyodum. Sonra ustume yurudu Jay iyi misin dedi. Sarsmaya basladi sonra nefesim kesildi uyandim."
Jay olanlari hatirlayinca aglamaya basladi. Babasi ona saskin bir ifadeyle bakiyordu.
" Tamam oglum iyisin gecti tamam. Annenin seni kollarindan sarsmasi aslinda benim seni ruyadan uyandirma amacli sarsmamdi. Korkma babacim bisey yok."
"Baba saat kac"
"01.45"
"Ayin kaci bugun"
"17 nisan babacim"
"Ohh. Deprem 6 subattaydi"
"Oyle bir deprem olmadi Jay"
"Biliyorum"
Jay hâlâ agliyordu. Cok korkmustu. Ustelik basi da agriyordu.
"Babacim benimle uyumak ister misin?"
Jay annesi onlari terk ettiginden beridir boyle ruyalar gorurdu. Cogu zaman etkisinden cikamazdi. Ve ruyadan uyaninca mutlaka basi agrirdi.
"Babacim henuz 17 yasindasin boyle ruyalar gormen normal degil. Psikologa gitmek istemediginden emin misin? Bak ruyalarin devam ediyor"
Jay cevap vermedi. Sadece agladi.
"Uyuyalim mi birlikte? Jay, babacigim korkutuyosun beni"
"Ben de korkuyorum baba. Cok korkuyorum. Ruyalarimin gercek olma dusuncesi beni bitiriyor."
"Jay, kalk benim odama gidelim orda uyuyalim. Bu oda sana pek iyi gelmeyecek gibi bebegim. Kalk hadi gidelim"
"Baba Jungwon iyi degil mi? bisey olmamistir dimi?"
"Iyidir babacim iyidir, kalk odama gidelim"
Jay telefonunu aldi. Jungwon'a yazdi.
Jay:
Jungwon
Iyi misin
Ruyamda seni gordum
Kotu bir ruyaydi
ama sen iyisin degil mi Jungwon
(Iletilemedi)YA NEDEN ENGELLIYIM
JUNGWON RUYAMDA DA ENGELLEMISTIN BENI
OLMUSTUM BRN SONRA
CIK PISMAN OLMUSTUN
JUNGWON COK KOTU RUYAYDI
JUNGWON IYISIN SEN DEGIL MI
(iletilemedi)
(02.02)
(17 nisan 2023)"BABA ENGELLIYIM HALA. RUYAMDA DA BOYLEYDI. O BENI ENGELLEMISTI. SONRA DEPREM OLDU. BEN OLMUSTUM. SONRA JUNGWON ENGELLEDIGI ICIN PISMAN OLMUSTU. BABA NEDEN HALA ENGELLIYIM"
"Jay babacim, kalk gidelim. Sabah konusuruz"
"istemiyorum baba, Jungwon'a gitmek istiyorum ben"
"Jay babacim, uyuyordur zaten. Bak saat de gec olmus sabah olsun gidersin, hah?"
Jay bagirmaya basladi. Jungwon'un kotu olma dusuncesi cok korkunctu. Jungwon'un olmus olma olasiligi onu yiyip bitiriyordu. Jungwonsuz yasayamazdi. Ya da belki de Jay oyle saniyordu.
Babasi mutfaga gitti. Jay'e bir bardak su getirdi. Tabii ki her zamanki gibi icinde uyku ilaci vardi.
Jay boyle ruyalardan sonra hic uyuyamazdi. Babasi da sakinlesmesi icin getirdigi bir bardak suya uyku ilaci koyardi. Bu sayede Jay de sakinlesmis, iyi bir uyku cekmis olurdu.
Fakat ne kadar saglikli... iste bu tartisilirdi
"Al hayatim bir bardak su ic de kendine gel"
"ISTEMIYORUM BABA, JUNGWON NERDE!! JUNGWON'UN YANINA GIDICEM LUTFEN BIRAK BENI"
Babasi Jay'i sikica tutmus, kendi odasina goturuyordu. Jay'e suyunu icirdi, sakinlesmesini beklerken oyalamasi lazimdi.
"Eminim ki Jungwon suan sicacik yataginda, ayicikli pijamalariyla misil misil uyuyordur Jay'im. Endiselenme bebegim, hadi uyuyalim sabah olunca ilk Jungwon'a gidersin. Ama simdi uyuyalim babacim, hadi uzan bakalim yataga, tatlim"
"Baba, ya ben gittigimde Jungwon iyi degilse? Ya gec kalirsam? Suan gideyim nolursun..."
"Jay, simdi gitsen de Jungwon'u goremezsin hayatim. Tek yapacagin kapisinda oturmak. Sana kapiyi acacagini sanmiyorum."
"Pekâlâ, fakat yarin sabah gidecegim, tamam mi?"
"Yarin istersen gidersin hayatim suan uyuyamiz lazim bak saat 3'e yaklasiyor."
Jay yatagin ortusunu kaldirdi. Bedenini yavasca ortunun altina dogru yerlestirdi. Babasi da oglunun yanina konumlandirdi kendini. Ogluna sarildi, Jay son zamanlarda cokca bu tur ruyalar gormeye baslamisti.
Eskiden de -annesinin onu yeni terk ettigi siralarda- boyle ruyalar gorurdu, sonra Jungwon girdi hayatina.
Jungwon, Jay'e hep cok iyi gelmisti. Onun yaralarini sarmisti, iyilestirmisti. Jungwon Jay'e onun annesinin yerini tutmak istedigini, ona daima annesi gibi hissettirmek istedigini soylerdi.
Fakat Jay'i de annesi gibi terk ettiginde Jay Jungwon'un ne kastettigini yeni anlamisti...
⋆—————————————————⋆
Ya Astro'dan Moonbin olmus diyorlar??
Astro'yu Eunwoo sayesinde tanimistim. Eunwoo fav idollerimin icinde. Bu yuzden grubunu da stanleyeyim dedim. Fakat henuz fandomda degilim.
Moonbin'i Eunwoo kadar tanimasam sa sevdigim bir idoldu bir kotulugune rastlamadim. Umarim intihar ya da cinayer t degildir de kalp krizi gibi bir seydir.
Otopsi daha cikmadi.
(19 nisan 2023)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mom Affection |Jaywon
FanfictionJay, annesinin onu terk edisinin ardindan Jungwon'da anne sevkati bulur. Fakat Jungwon'un da onu terk edeceginden bihaberdir.