Вечеря

9 1 0
                                    

Легка музика, свічки, ароматичні палички та прекрасна їжа створюють особливу атмосферу вечора, вид з вікна квартири заворожує, на 20 поверсі видно такі краєвиди які звичайним людям не показуються я в купі з легким французьким вином це все створює ідеальний вечір. За столом сидять двоє чоловіків вбраних в легкі сорочки, один з них закотивши рукави й демонструючи татуювання безперервно говорить про чудові страви і їхні складники не забуваючи робити компліменти самому кухарю і по сумісності своєму новоявленому хлопцеві який від кожного слова сяє все більше і більше.

- Ммм, знаєш, Те, ти чудовий кухар, такого ніжного м'яса я не куштував навіть в дорогих ресторанах - з легкою усмішкою підморгнув Чон.

- Ти або бував в малій кількості ресторанів або дуже витончено мені лестиш, але мені це крайнє подобається, продовжуй - сказавши це шатен засміявся, але не встиг Чонгук сказати щось в відповідь як неочікувано почув ще один голос який ну точно не мав би бути у квартирі Кіма

- ти собі уявити не можеш які він ще делікатеси вміє робити хлопче і яяяк він чеше пузо після них, ех, блажеееенство, мрмяв.

За столом запанувала дивна тиша, брюнет витріщився на здорового рудого кота який ластився до ніг свого господаря і пробував зрозуміти, чи то кілька келихів вина його настільки зловили, чи йому пора викликати бригаду лікарів, тому що у квартирі більше точно нікого немає, а отже це створіння зараз звернулося до нього.

- Ну чого витріщив свої баньки на мене кароокий? Ніколи котів не бачив? Те - те, може йому холодний компрес прикласти, чи Намджуна покликати? Дивись який блідий став, скоро від скатертини не відрізниш, дивиться ще так на мене, аби очі не вискочили з орбіт. Ау, хлопці, та ви продовжуйте, чого зависли, я просто хочу теж м'ясо попробувати, цей містер так гарно описував кожен кусочок що я не втримався, а на звичайне няв ніхто не реагує

- Гарфілде, замовкни, ми ж домовлялися гадська ти морда, м'ясом я б поділився після вечері і ти це знаєш, просто визнай що ти захотів налякати Чонгука, - кароокий не знав на кого йому звертати більше уваги, на явно здивованого бойфренда чи на рижу морду яка так і хоче злізти з його рук

- та відпусти ти мене нарешті, ірод, ну захотілося трохи мені розважитися, він якщо думає затриматися з тобою все одно рано чи пізно дізнався би про мене, а ти тут влаштував драму, іди краще візьми його за плечі і дай валідолу, чи тягни нашатир, він реально виглядає як людина яка зараз втратить свідомість, - кіт одним різким рухом договоривши це і протяжно нявкнувши кинувся на коліна до ошалілого хлопця який весь цей час тупо дивився на рудий комок шерсті і не міг сказати ні слова - ну чого ти завис любчику, якщо я просто буду нявкати ти не зрозумієш мене, але якщо чесно, то інколи мене навіть сородичі не розуміють, мій акцент страшенно поганий, привик з Те говорити по звичайному, та й з його друзями теж, хоча ти б бачив їхню реакцію на мене, оце умора, один з них, Чімін, можливо ти його знаєш, почувши мій голосок реально втратив свідомість і тепер в нас завжди недалеко стоїть нашатир, а Хосок, уууууу, люблю цього хлопця так зарепетував і матюкнувся що мені захотілося взяти блокнот аби не пропустити ні слова, начитаний хлопець, і не поспориш. А от Намджун, ух, цей чоловік мене налякав, досить того що він почав дивитися на мене скануючи, а не хоть би як інші, так потім запропонував Техену довірити мене йому на якісь досліди, тому що він в житті таких цікавих екземплярів не бачив і хотів перевірити, чи то я мутант, чи перевертень, чи може прибулець?Почав ще й торочити мені за якогось Джина, на той момент я не розумів хто і що це таке і нащо він мені взагалі за алкоголь торочить, випити хотів зі мною чи що, але я ж чемний кіт, в мені тече благородна кров і не гоже мені з першим же божевільним доктором хоть і другом мого друга пити якийсь джин, правда ж? Хоча я подумував, може це від хвилювання він так? Не кожен же день бачиш говорящого кота, може алкоголь йому якраз допомагає.

Любов і котикиWhere stories live. Discover now