Sabah yataktan kalıp elimi yüzümü yıkayıp odaya geri geldim ama aklım hep başka yerdeydi üstümü değiştirip aşa indim inmez olsaydım.
Akın yayınında o kadın sarmaş dolaş oturuyodu ve Akın hiç bişey demiyordu.
Bende bişey demdim biler Akın ne zman diycek diye ama yok hiç bişey demiyo
Şılık karı
Buğün denize gittiyorum hazırlanın (şılık sesli okuyım)
Ben direk artık dayanamıycan için direk odaya gittim ve Bi çanta aldım içinr bana hazırlandım eşyaları koydum.
Akın altı dar şortu koydum niye olmasın ki.
**********
Arabaya binip deniz kıyısına orda durduk eşyalarımızı serip oturuyoduk ben sıkıldım için akına..
Kuzey
Akın yürüyelim biraz
Akın
Kalsın git kendin yürü
Dedi orda okadar çok kırılmıştı ki anlatamam arkamı dönüp yürümeye başladım ama üstümü değiştirmedim için yanıyodum
Çantamı alıp giyime kabinine gittim ve şortu giyip çıktım
Akın gözleri alev alıyordu ama surat şıçılmış gibi neyse dedim ve yürümeye başladım biraz kumlara otururdum biraz gerim de Akıngil oturuyodu zaden.
Aynıma 2 çoçuk geldi ve selam dediler bende selam dedim tanışmak is demişler bende olur dedim ayak üstü konuştuk öyle biri numaramı istedi verdim biraz çapkın gibi ama olsun
Çoçuk bana yaklaştıkça yaklaşmaya başladı kolunu omzuma atı ki diğer omzumda bi el is edene kadar Akın hadi kalk gittiyoruz dedi bende diğerek koydum lafı siz gittin ben biraz takılan dedim oda buraları bilmesin dedi.
Bende bilirim bilir hadi gittin dedim Akın beni kolumdan tutup çekmiştirmeye başladı ben kurtulmak için depeleniyodum arabaya bindirdi eve geldimiz de beni yine kolumdan tutup çekiştiriyodu oda gelip içeri soktu kapıyıda kitlendi.
Akın
Ne yaptını sanıyorsun sen he
Kuzey
Ben bişey yapmıyomda sen napıyosun
Bi yaptın yaptın uyuyo bakıyorum da çok yakınınız
Akın
Ben sana soruyomorum lafı dolandırma
Kuzey
Kes konuşma senle konuşmak istemiyorum
Akın
Bana bağırma kuzey
Kuzey
Bağırıp bağırmıycamı sana ı sorcam
Akınım boynunda damarları belli oluyo o kadar sinirli duruyoduki bi anda yaklaştı ve beni kapıyla arasına altı elini kalırdı refleksle gözlerimi kapattım ve 2 sn geçmesine taman açtım. Sonra gözlerim dolmaya başladı onu itip direk odan çıkıp odama gittim kapıyı.
Kapaıtım kilitledim karanlık oda kapının önde oturuyordum ve ağlamaya başladım.
Sesiz ağlaya çalışsamda ara sıra hıçkırıklara boğuluyodum ve en sonunda gözlerim yanıyordu ağlamadan vücutunu halsiz hissetmeye başladım yata yatım ama devam ediyorum ağlamaya gece boyu ağladım bi ara yorgunluktan uyuya kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
onun ki (maid var) BXB
DiversosArkadaşlar yazım yanlışı çok var ona göre eğlence amaçlı yazıyorum Ahhhhh~~~~~akınnnnn Öğrenci hoca ama hoca genç yani öğrenci 19 yaşında hoca 20 yaşında olcak lütfen sevmiyorsanız gittin Meid var Smut var Texting var ama düz yazıda ola bilir ara sı...