Hyunın

4.4K 101 213
                                    

1900 kelime
Sex toys, açık anlatım içerir.





Hyunjin ile olan kavgamızın ardından kendimi bara atmıştım. Hiç bir sey umrumda değildi sadece kavgada neler dediğini düşünüp içiyordum kendi halimde. Yanımda Felix ve jisung'u da sürüklemiştim. Sonuç olarak sarhos olucaktım ve sarhosken ne yaptığı belli olmayan insanlardandım.

"Hayır ben anlamıyorum bu olayı neden bu kadar büyüttü ki?"

"Bende anlam veremedim ama belki sinirli bi anındaydı jeongin?"

"Bilmiyorum hyung belkide bıktı artık benden ayılmalıyız belki de."

"Saçmalama jeongin, hyunjin mi senden bıkacak saçmalama istersen."

"Bilmiyorum hyung, ben şu an hiç bir sey bilmiyorum."diye söylenerek kalkmıştım oturduğum yerden barmenin yanına gidip orada oturmaya baslamıstım içkim her bittiğinde tekrar tekrar alıyordum bu gecenin sonu hakkında tek bir fikrim bile yoktu.

"Sence de fazla içmedin mi?"

"Sen neden karısıyorsun ki simdi?"

"Sadece iyi değilsin daha fazla içme bence."

"Sana sormak gibi bi niyetim yok iyi olmadığımdan içiyorum zaten."

"Peki öyleyse veriyorum bir tane daha."

"Lütfen."

Kaç tane içtiğimi hatırlamıyorjm kafamı tezgaha dayamıs öylece etrafı izliyordum yanıma bir adam gelene kadar

"Selam"

"Selam?"

"Oh, kendimi tanıtayım beom ben, açıkcası bi kaç masa öteden gördüm seni çok dikkatimi çektin tanısmak istedim ama rahatsız olduysan gidebilirim."

"Yok hayır sorun değil."

"Peki adını öğrenebilir miyim?"

"Jeongin, Yang Jeongin"

"Pekala jeongin, fazla içtin sanırım sızacak gibi duruyorsun."

"Ne kadar içtim bilmiyorum. Sızacak gibi değilim sadece düsünüyorum."

"Neyi düsünüyosun?"

"Kavga. Sevgilimle kavga ettim de gelmeden önce, gelme sebebim o yani."

"Ah anladım. Özel değilse konu neydi?"

"Kıskanç. O kadar kıskanç ki sinekten bile kıskanacak potansiyelde. Sadece liseden arkadaslarımla bulustuğum ve ona haber vermediğim için kavga ettik. İsi vardı mesgul etmek istemedim aynı kafede karşılaşacağımızı nerden bilebilirdim ki en azından o kadar bağırmasına gerek yoktu."

"Anlıyorum. Seviyor musun peki?"

"Ne yaparsa yapsın vazgeçemiyorum ki. Öyle bi etkisi altına aldı ki beni manyak gibiyim beni mahvediyor ama asla ondan vazgeçemiyorum sadece onun olmak istiyorum, sadece onunla olmak istiyorum ama o bana gram güvenmiyor."

"Güvenini kıracak bir sey yaptın mı daha önce?"

"Hayır yapmadım."

"Peki aranızın nasıl düzelmesini bekliyorsun?"

Beom konusurken yanımıza Felix gelmisti.

"Jeongin, Hyunjin burda."

"Ne? Nerde hyung?"

"İlerideki masada girerken gördüm Minho ve Changbin ile gelmisler."

"Napmalıyım simdi hyung, neden geldi ki?"

hyunın smutshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin