1. rész

433 14 3
                                    

-Holnap segíteni kéne az éttermébe, mert jön egy csapat szülinapozni, eljöttök az Esztivel? Kaptok dupla pénzt, csak nem tud más jönni-kérdezte Adri Szofitól, miután ő péntek este fél kilenckor hazaestett az edzőteremből .

-Szombaton?-vágott világfájdalmas fejet.-Ahjj mindjárt felhívom, de akkor utána nálunk alszik-kutatott a hűtőben valami ehető dologért.

Miután Szofi evett a tegnapi spagettiből egy keveset, felment szobájába, hogy közölhesse Esztivel, holnap este mehetnek dolgozni. Csodás.

horvath.eszti04 Nézd ezt a videót a palidról🤪
horvath.eszti04 Videót küldött

kovacsszofia03 Fannika a végén😑
kovacsszofia03 Amúgy holnap jössz dolgozni?Dupla annyi fizut kapunk😝Plusz itt is alszol akkor utana.

horvath.eszti04 Joo, megyek.De nem úgy volt, hogy szombaton nincs nyitva?

kovacsszofia03 Valakiknek nagyon kellett a hely.

horvath.eszti04 Szoboszlaiék?Nem holnap van a csaja szülinapja?Meg fix nem mennek nyilvános helyre..😉

kovacsszofia03 Be is baszna!!Olyat mesélek majd holnap, kiégsz te nő😄

horvath.eszti04 Kiváncsi vagyook, de mostmár tegyük el magunk holnapra, hátha munka közbe bepalizunk🙃

kovacsszofia03 Okees, amúgy holnap nem jössz ebédre?Anyuka kedvenced csinálja😏

horvath.eszti04 Imáádom, ott leszek persze, aztán majd kicsípjük magunkat🤓

-Amúgy mit akarsz mondani?-nézett barátnőjére, miközben a konyhába öblítették az épp elmosogatott tányérokat.

-Ja igen, el nem hiszed mit álmodtam-pirult kicsit el zavarában-Valahol voltam a faszival, valszeg egy hotelszobába, és úgy megkúrt baszki álmomból orgazmusom volt-takarta el kezeivel a fejét.

-Nemáár, te komolyan olyanokat álmodsz, hogy a Szoboszlaival kefélsz, jézusom, most elképzeltem ezt.

-Fogd bee, gondolj bele Fannikának milyen jó lehet-nevették el magukat mindketten, amikor hallottak egy köhintést az ajtótól. Odanéztek, és Szofi majdnem elájult, meg is kellett kapaszkodnia a pultba.

-Mióta állsz ott?-nézett a fiú szemeibe Eszti.

-Elég régóta ahhoz, hogy halljam mit csináltam a barátnőd álmában egy hotelszobába-mosolygott, és próbálta nem elnevetni magát a hátsó lány arckifejezésein.

-Aha, az jó. És mit keresel itt? Főleg itt bent, ahova amúgy nem jöhetnél, attól még, hogy te vagy a nagy Szoboszlai Dominik.

-Ma van Fannika szülinapja, és azt mondta kint a hölgy, aki ezt az egészet szervezte, hogy itt van bent a torta vagy mi-emelte fel védekezően kezeit.

-Megölöm Anyukát-suttogta maga elé Szofi, majd elindult a hűtőhöz, hogy addig se kelljen látnia Szoboszlait.-Tessék itt van-nyitotta ki az ajtót a lány, majd várta, hogy odaérjen szeretett focistája.

-Amúgy eláruljátok a neveteket, ha már rólam beszélgettek?-néz felváltva a lányokra.

-Horváth Eszter, és ő meg itt Kovács Szófia-mutatott magára, majd barátnőjére.

-Csak Szofi-pillantott a fiúra, de amint meglátta, hogy ő eleve őt nézte el is nézett onnan.

-A húgom is Szofi-kúszott mosoly akaratlanul ajkaira, kishúgára gondolva.

-Tudjuk, na fogd meg a tortát, aztán menj a barátnődhöz vissza, de légyszi szólj Anyukának, hogy fáradjon be legyen szíves.

-Nehogy féltékenyek legyetek Fannikára-nevetett fel, majd megfogta a tortát, és kiment.

My Dream Man-Szoboszlai Dominik ff.Where stories live. Discover now