Saat dokuzda sabah kahvaltım vardı bu yüzden erken uyanıp kahvaltımı hazırladım . Annemlerde kahvaltılarını yapmışlardı hazırlanıp konuşmak için kursun yolunu tutuk
Uzun bi yoldan sonra gelmiştik bizi karşılayan büyük cam bi kapı vardı kap caldı ve girdik içeride bi kadın karşıladı bizi "hoşgeldiniz size nasıl yardımcı ola bilirim" hoşbulduk dedim bende annemde biz kayıt için konuşucakdık dedi kadın birini aradı sonrada demir bey sizinle birazdan görüşecek dedi bizde bekleme yerinde oturup beklemeye başladık .
Bir grup kız vardı karşımızda hepsinin de fizigi baya yerindeydi kızlardan biri Çınar bugün gelmedimi diye sordu esmer olanda hayır kesin bişey oldu yoksa gelirdi dedi diyer kızlarda kıyamam ona acaba ne oldu dedi ler o ara onları dinledigim için onlara bakıyordum bi anda bana baktılar kafamı öbürtarafa tam cevirecektim ki kızlar bana kücümser bi bakış atı şimdiden nefret etmiştim kızlardan hepsi sallaktı . Demir bey bizi kabul etmişti içeri girdik ve konuşması gereken herşey konuşuldu bu gün başlamamın iyi olucagını söyledi danışmaya geri gidip giriş kartımı aldım büyük maraton başlıyordu benim için annemle gidip alışveriş yaptık çanta,mayo,havlu,bone,gözluk, vb... şeyler annem beni tekrar havuzun oraya bırakıp giti görkemli camlı kapıdan girdim tamam80 kilo olabilirdim ama özgüvenim herzaman tamdı güzel bi özgüvenle girdim demir beyin odasına gidip hocamın kim oldugunu öğrenip içreide onu bulucaktım hocam akın beydi gişeden geçtim gözüme bi kızı kestirip ona soracaktım akın hocayı o kızı bulmuştum bile esmer tatlı birine benziyordu yanına gidip "pardon " dedim sevimli bir yüzle bana baktı "akın hocanın nerde oldugunu biliyormusunuz" gülümseyip üst katadır canım oraya bak dedi teşekürederim dememe kalmadan ben elenor dedi gülümseyerek bende ezgi dedim elini sıkarken dediğim gibi ezgicim üst kata bak dedi eli ile merdivenleri gösterir ken üst kata cıktım 1-2saat önce karşımızda oturan kızlar burdaydı onlara gıcık olmuştum gözlerimle taramaya başladım ettafı. sanırım bulmuştum uzun boylu iri yapılı esmer bi adamdı ama sempatik bi ifadesi vardı yanına gidip akın bey dedim çok hoş bişekide efendim diye döndü gülümseyip elimi uzatım yeni öğrencinizim ben dedim güldü öylemi ismini bağışlarmısın yeni öğrencim dedi güldüm ezgi dedim hoşgeldi ezgi dedi hoşbuldum dedim. Önce sana bi dolap verelim sen hazırlar sonrada derse başlıyalım olurmu dedi olur dedim elini omuzuma atı beraber yürümeye başladık kızların yanından geçiyorken kızlar akın hocam diye el salamaya başladılar akın hocada kaşgöz yaparak kızlar güldü sevimli bi adamdı birsürü dolabın oldugu bir odaya girdik bana sağ tarafta olandolaplardan en sonun iki başındaki yeri verdi dolap numaram 8 di sekiz benim ugurlu sayımdı ve burdada uğurunu göstermişti sevinmiştim bu duruma dolabın anahtarını bana uzatı hocam kız soyunma odasıda yan tarafta hazır olunca yanıma gel dedi tamam hocam dedim gülümsedi odabana sırıtı sonra kız soyunma odasına geçip hazırlandım dolapların oldugu odaya geri gidip eşyalarımı koydum eğer başka çınar yoksa yanımdaki dolabın sahibi oydu ÇINAR DENİZ GÖZTEPE merak etmiştim çocugu ama acık cası umrumdada değildi amacım başkaydı çünkü akın hocayı buldum kızlar kıkırdamaya başladı tek başıma zorlasam 5 kızı döverdim bu sinirle ama sakin olmam gerekti ilk derte teknikleri öğrenmem gerekiyormuş kızları boş verirp kendimi derse kilitledim...
Ders bitmişti hazırlanıp gitmek istiyordum dolabıma yonelirken kızlar arkamdaydı onlarda hazırlanıyorlardı hiç birini takmadan soyunma odasına girdim hazırlanıp cıktım