proloog:
Mijn leven was altijd heel normaal. Ik ging naar school, had 2 ouders die heel bezorgzaam zijn, had vrienden waar ik ten aller tijden op kon rekenen,.. Maar sinds even is alles veranderd. Naast ons huis zijn ze sinds kort een ander huis aan het bouwen. En de bewonders zijn aardig. Vooral Lucas dan. Ik heb hem 1 keer gesproken. Het was kort maar genoeg om te weten dat hij Lucas heet en naar mijn school gaat. Hij is waarschijnlijk onbereikbaar voor me. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mag hopen. Toch?! Ooh, bijna vergeten. Ik heet Sarah. Ik ben Ik lees graag, ik schrijf graag op 'Wattpad' ( een geweldige site waar jonge schrijvers hun talenten tonen), Ik speel toneel en mijn vrienden en familie zijn het belangrijkste in mijn leven. Oja , en tekenen is mijn grootste talent volgens vele. Het maakt me compleet. Ieder lijntje dat ik teken doet mijn fantasie zijn gang gaan. Ik ben namelijk een meisje met héél veel fantasie. Ik leef in een droomwereld. Totaal zorgeloos. Mijn vrienden vinden het soms een beetje gek. Behalve Laurien dan. Die is net zo als ik. Soort van 'soulmate' kan je het noemen. k ben 15 en smoorverliefd op Denis. Ik dacht dat hij de enige was waar ik zoveel gevoelens voor zou kunnen hebben. Tot nu dan....
Vote als je vind dat ik verder moet schrijven.. Stimuleer me ;)
Liefs !