Lieke en Jamie komen ook aangehuppeld om hun vriend een knuffel te geven. Matt is moe dus hij gaat even op bed liggen.
Pov Matthy
Ik ben moe dus gooi mijn jas op de kapstok en loop naar mijn kamer. Ik ga heel even slapen, maar word al snel weer wakker dus ga ik wat op mijn telefoon. "17.00 pas. Hoe kort kan ik ook weer slapen." zeg ik tegen mezelf.We hebben natuurlijk daarstraks de nieuwe video opgenomen dus ik kijk even of het meisje waarvan ik het nummer gekregen heb reageert.
Gesprek tussen Matthy en het meisje:
Matthy: Hey, hier de jongen die jou vanmiddag had aangesproken in Eindhoven!
Het meisje: Ooh hey heyy! Ik had nog even een klein vraagje. Waar heb je me een keer gezien?? Ik ben wel benieuwd😉
"Shit! Ik heb natuurlijk vertelt dat ik haar ooit een keer had gezien, maar dat is helemaal niet waar! Ik antwoord maar gewoon wat randoms." zeg ik. Ondertussen zit ik naar haar profielfoto te staren. "Wow! Eigenlijk is ze best wel mooi!"
Matthy: Ergens in Amsterdam volgensmij!
Het meisje: Aah ja, zou goed kunnen! Ik werk namelijk in Amsterdam ;)
Matthy: Aah kijk wat leuk! Wat voor werk doe je? En hoe heet je trouwens?? Wel handig om te weten haha😉
Het meisje: Ik werk als dierenarts in Amsterdam! Ik heet trouwens Chloë! Hoe heet jij eigenlijkk?
Matthy: Wat leuk en wat een mooie naam! Ik heet Matthy :) Eigenlijk Matthyas maar iedereen noemt me Matthy dus jij mag me ook zo noemen als je wilt!
Chloë: Jij ook een mooie naam!Raoul roept dat we gaan eten dus ik moet helaas gaan.
Matthy: Bedankt, maar ik moet gaan eten! Ik spreek je!
Chloë: Isgoed! Eet smakelijk🫶🏻
Matthy: Thxx, jij ook av smakelijk! Moet nu echt gaan xx
Chloë: Isgoed! K spreek je xxIk loop naar beneden, want we gaan eten. Ik heb eigenlijk geen honger, maar ik eet maar gewoon mee.
We zitten met z'n alle aan tafel spaghetti de eten die Roel heeft klaargemaakt. "En Matt, had het meisje dat jij had aangesproken nog gereageerd?" vraagt Koen. ''Ja zeker! We hebben een beetje gekletst maar niet veel bijzonders.'' antwoord ik. ''Aah oké. De mijne heeft helaas niet gereageerd.'' zegt Koen zielig. ''Maar Koen, je hebt mij al! Je gaat toch niet met een ander meisje hè?!'' zegt Donna ineens. ''Nee tuurlijk niet Don! Je weet dat jij het meisje van mijn dromen bent. Ik zal jou nooit verlaten!'' antwoord Koen en Donna geeft hem een zoen.
— tijdskip (23.00) —
Pov Matthy
We hebben net met z'n allen gezellig een karaoke avond gehad het was heel erg gezellig, maar de meeste van ons zijn wel wat aangeschoten.We liggen nu met z'n allen op de bank. Ik ben wat aan het appen met Chloë. Ondertussen zie ik Donna en Koen naar boven sneaken. Ik en Roel kijken elkaar aan en rollen met onze ogen. Vervolgens zien we ook Rob en Jamie naar boven sneaken. "Doe t wel voorzichtig hé" roep ik nog. Ik hoor de vloer al kraken. Dat zullen Koen en Donna wel zijn.. Ik baal wel echt dat ik geen vriendin heb eigenlijk. Maar ja het leven loopt hoe het loopt.
Ik ben nog steeds met Chloë aan het appen, maar merk dat mijn ogen zwaar worden, dus zeg ik welterusten tegen Milo, Roel en Liek en loop ik naar boven. Ik doe mijn kleren uit zodat ik in m'n boxer kan slapen. Eenmaal in m'n bed wil ik eigenlijk gaan slapen, maar t lukt gewoon niet! Ik denk alleen maar aan Chloë! Ik denk even na en zou toch graag een keertje met haar willen afspreken, dus pak ik mijn telefoon en stuur ik haar een berichtje.
Het gesprek tussen Matthy en Chloë:
Matthy: Hey Chloë! Heb je morgen toevallig iets te doen?
Chloë: Hey Matthy, niet echt eigenlijk! Ik zou eigenlijk met een vriendin naar de film gaan maar helaas kon zij niet dus nu heb ik niet echt iets te doen :/
Matthy: Nou dat komt goed uit! Heb je misschien zin om morgen samen af te spreken?
Chloë: Ja lijkt me leuk! Bij jou thuis?
Matthy: Isgoedd! Dan haal ik je morgen bij jou thuis rond 11 op, en dan rijden we wel naar mij thuis xx
Chloë: Ik kan eventueel ook wel zelf komen hoor! Geen probleem!
Matthy: Nee hoor, ik kom je wel ophalen😘 Wat is je adres?
Chloë: Oké dann😚 mijn adres is *****straat nummer ** in Amsterdam.
Matthy: Toppie! Dan zie ik je morgen😚
Chloë: Tot morgen😘😘"Wat is ze toch leuk! Ik heb zo'n zin om haar morgen te zien!" zeg ik terwijl ik weer eens tegen mezelf praat. Ik ga maar eens slapen, want het is al best laat. Ik hoor wel nog steeds een bed kraken, maar negeer het maar. Ik sluit mijn ogen en val eindelijk na een half uur in slaap!
—
Deel 8 cleared :)Eindelijk heb ik vakantie dus kan ik weer wat meer schrijven! Atm zit ik in de bios bij Steven Grosveld. Ja was leuk enzo. Je moet maar gwn de vid die online komt kijken :) De film is saai dus k zit gezel op mn telefoon👍🏻
Volg btw ff mn nieuwe tt acc: @altijdherresmetkoen
s gwn leuk okejoe joee
Gun ff stemmm
Xx Senna
JE LEEST
Van challenge naar meer?
FanfictionMatthy, Koen, Milo, Robbie en Raoul zijn een groep youtubers, de bankzitters! Ze wonen samen in Casa del huts (cdh)! Ze nemen leuke video's op zoals challenges maar soms ook gewoon domme dingen. Op een dag gingen ze een challenge opnemen. Dat was vo...