Rok 2023
blvesung, młoda dorosła o wielkich marzeniach i ambicjach które dotyczą pisania opowiadań, (ostatnio nawet udało jej się wydrukować jedno ze swoich opowieści i sprzedać je prywatnie dla swoich fanów) była szczęśliwa jednak brakowało jej bliskości... Tyle przepisanych słodkich romantyzmów o życiu prywatnym dorosłych mężczyzn... Sama nigdy takiego czegoś nie doświadczyła, ale pewnego dnia pojawiła się ona. Ta jedna jedyna - Zosia. Była młodziutka, bo miała zaledwie 19 lat, ale była dojrzałą kobietką. Blvesung (Marysia) oraz Zosia były przyjaciółkami mieszkającymi razem, ale jak na długo będą tylko „przyjaciółkami"?...- Cześć Marysia!! - krzyknęła ucieszona Zosia od razu, gdy zauważyła na horyzoncie Marysie.
- Hej, hej - odpowiedziała w pośpiechu Marysia, po czym zaczęła nerwowo rozglądać się po całym mieszkaniu [...]
- Szukasz czegoś? - spytała niepewnie 19-latka.
- Nie... znaczy tak! Szukam moich zapisków do nowej książki. Potrzebuje ich pilnie! - krzyknęła sfrustrowana Marysia, po czym kontynuowała szukanie.
- Czekaj pomogę ci, nie denerwuj się - odparła ze spokojem druga kobieta.
- Dzięki - rzuciła szybko Marysia.
Po 15 minutach marnego szukania Zosia w końcu znalazła notes Marysi.
- Jejku dzięki maluchu!!! - krzyknęła ucieszona Marysia.
- M-maluchu?! - odparła cała czerwona Zosia.
- hehe... dokończymy to potem, bo teraz się śpieszę, okej? ~ - rzuciła szybko Marysia, po czym podeszła bliżej Zosi i cmoknęła ją w zarumieniony policzek.
- O-okej...- odpowiedziała nadal zszokowana Zosia.
Po tym, gdy Marysia opuściła dom, Zosia stała w tej samej pozycji przez najbliższe 3 minuty, po czym pogrążyła się w swoich myślach na temat jej przyjaźni z Marysią... czy czuła ona tylko przyjacielską miłość?
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
~~ Cześć!!! Tak jak mówiłam to moja pierwsza historia, więc mogą być błędy... ale starałam się jak mogłam! Chcę tylko zaznaczyć, że blvesung to moja idolka i ten ff nie ma na celu jej obrazić. Nie widzę w tym nic złego jak ona pisze o k-idolach więc czemu by nie napisać o niej? Mam nadzieję, że jej się to spodoba! ~~ Love y'all <3 !!! Przepraszam, że jest tak mało słów :((
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
CZYTASZ
przyjaciele...albo coś więcej? (blvesung x Zosia)
RomanceBlvesung (Marysia) pewnego dnia napisała ogłoszenia apropo możliwości wynajęcia pokoju w jej domu. Następnego dnia niespodziewanie zgłasza się chętna osoba pod imieniem „Zosia". Dziewczyny szybko zaczynają się dogadywać, łapią wspólny język i zbliża...