Sevgili eşim...

111 15 3
                                    

Tiktokta gezerken yang_jeonginnie23 bu kızın videosuna rastladım güzel bir konuydu açıkçası. Bende yazmak istedim.

İyi okumalar...

•☆•

"Senden hiç bir şey saklamayacağıma söz veriyorum. Sende söz veriyor musun?"

Dedi Jisung sevgilisinin gözlerininin en derinine bakarak.

"Söz veriyorum..."

Demişti Minho tereddütle. Hala ondan saklamasını düşündüğü tek bir şey vardı.

...

Jisung ve Minho yeni evlenmiş bir çiftti. Minho şirket sahibiydi, fakat kimse onun karanlık tarafını bilmiyordu. Jisung bile... Minho Kore'nin en büyük yer altı mafyasıydı bundan dolayı birden fazla rakibi vardı hepsi onu öldürüp başa geçmek istiyordu. Bundan dolayı her gece eşi Jisung uyuduktan sonra evden çıkar sabaha karşı geri gelirdi.

Jisung şimdiye kadar fark etmemişti gittiğini. Minho artık her gün bunalıyordu bu sırdan söylemek istiyordu Jisung'a ama onu tehlikeye atmak istemiyordu.
Çünkü hiç bir rakibi onun evli olduğunu bilmiyordu ta ki o geceye kadar...

Minho sessizce eşini uyandırmadan yataktan kalkıp hazırlandı bu gece tekrar gidecekti. Aşağıya inip kabanını giydi ve evden çıktı. Sokak ışıklarının aydınlattığı o sokağı geçip, karanlık ormana girdi. Aslında ormana girmeyecekti fakat Jisung onu takip ediyordu. Eğer gideceği yere yürümeye devam etseydi onu fazlasıyla tehlikeye sokacaktı ve bunu istemiyordu. Ağaçların arasından Jisung'a baktığında gittiğini gördü. Adamlarından birini arayıp Jisung'u gizlice takip edip sağ salim eve vardığından emin olmasını istedi.

Jisung'un ağzından...

Gece uyandığımda Minho yanımda yoktu, yataktan hızla kalkıp aşağıya indim.

Minho kabanını giyip evden çıkmıştı. Nereye gidiyor bu gece gece.
Hızla bende ayakkabılarımı giyip evden çıktım.

Sessizce Minho'yu takip ediyordum ki. Ormanlık alana girdi, ağaçların arasında kaybolmuştu. Karanlıktan biraz korkuyordum tamam yani sokaklarda karanlık ama ışık var en azından.

Eve geri dönecektim. Hem sabah ben onu bir güzel sorguya çekerim değil mi?
Hızlı adımlarla eve doğru ilerlemeye başladım. Arkamdan adım sesleri gelmeye başlayınca dahada hızlandım.

Ev nihayet gözükmüştü eve kadar koşup hızla kapıyı açtım ve içeri girdim, kapıyı kilitleyip odama çıktım. Camdan baktığımda evin önünde bir adam olduğunu gördüm. Benim olduğum cama baktığında gözlerimiz kesişti. Perdeyi kapatıp yatağa oturdum.

Komidinin üzerinden telefonumu alıp Minho'yu aradım ama açan olmadı.
Korktuğumdan dolayı titriyordum ve ağlamak üzereydim.

Yorganı üstüme örtüp Minho'nun yastığını alıp sarıldım...

Yazarın anlatımıyla...

Ormandan geri çıkıp gideceğim yere yürümeye başladım. Vardığımda telefonu mu çıkarıp ekranımdaki Jisung'un fotoğrafına baktım. Tam telefonu kapatacağım sırada Jisung aradı.

Açmak istedim ama açamadım. Telefonu sessize alıp cebime koydum ve içeriye gireceğim sırada kolumdan tutulup biri tarafından bayıltıldım.

Uyandığımda ise bir sandalyeye bağlanmıştım. Karşımda yüzünde maske olan bir adam vardı.

Kemerinden silahını çıkartıp bana doğrulttu ve cebinden bir fotoğraf çıkardı. Biraz daha dikkatli baktığımda onun Jisung olduğunu anladım.

"Sennghgh anghhg siahshjgh"
(Senin ananı sikerim)

Ağzım bantlı olduğu için konuşamıyorum bu yüzden garip sesler çıkıyordu.

Adam yaklaşıp ağzımdaki bantı çıkardı.

M: "Senin ananı sikerim orospu çocuğu!"

??: "Hadi ama sakın ol Minho yoksa bu çocuk senin için çok mu değerli?"

M: "Eğer onun kılına zarar gelirse senin anandan girer babandan çıkıp sonra seni öldürüp çeşitli işkence fantezilerimi cesedine uygularım sikik!"

??: "Kim bu çocuk ya anlat biraz bize Lee Minho bizde bilelim, anlatmayacaksan uzatmaya gerek kalmaz ikinizide öldürürüm!"

M: "Eşim! Eşim o benim ama lütfen ona dokunma!"

??: "Eşin mi? Demek yurt dışına onunla evlenmek için çıktın anlıyorum. O zaman soracağım şey senin için fazla zor olacak..."

M: "Onunla mı ilgili? Eğer onunla ilgiliyse bundan kurtulur seni ve o orospu karını öldürürüm anlıyor musun beni?!"

??: "Çok ayıp ne orospuluğunu gördün benim karımın. Yani soru ikinizle ilgili."

M: "Ah delireceğim amına koyayım! SOR ARTIK ŞU LANET OLASI SİKTİĞİMİN SORUSUNU!"

??: "Tamam soruyorum... Evet Lee Minho eşinin ölmesimi ya da senin ölmen mi?"

M: "Orospu...

Jisung'un ağzından...

Sabah kalktığımda Minho hala gelmemişti fakat yatağın üzerinde bir mektup vardı.

Mektubu alıp açtım. Notu alıp okumaya başladım..

"Sevgili eşim Jisung seni çok seviyorum bu notu okuduktan sonra hemen başka bir yere taşın olur mu senin iyiliğin için bankada sana para bıraktım... jisung'um şuan bunu okuduğuna göre ben yaşamıyorum seni yukarıdan izleyeceğim Jisung ben yer altı mafyalığı yapıyorum ve benimle rakip olan çok kişi var sen dün peşimden geldiğinde seni görmüşler ve beni seninle tahdit ettiler ya eşin ölür ya da sen ben kendimi seçtim ve doğruyu yaptım bunun için vicdan azabı azabı çekme sevgilim seni her zaman sevdim her zaman değer verdim ve aynı şekilde her zaman sevip her zaman değer vereceğim seni seviyorum sevgili eşin Lee Minho."

Jisung notu okur okumaz ağlamaya başladı bu hayattaki en büyük sevdiğini kaybetmişti ve onun yüzünden kendine bağırıp kızıyordu daha fazla dayanamadı ve mutfaktan eline ilk gelen bıçağı alıp kalbine sapladı son sözleri ise "söz vermiştin sevgilim asla ayrılmayacağız yanına geliyorum bekle beni." Oldu.

O günden bu güne aralarındaki aşkın devam ettiği söylentileri vardır.

•☆•
Tek bölümlüktü ve tek bölümü inanılmaz kısa oldu konusu bundan daha uzun amk neyse okuduğunuz için teşekkür ederimmmm.
Kendinize dikkat edin!

Söz Vermiştin...| Minsung OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin