Emma en Scott zijn bezig op het dak van Scott met de laatste inpakken voor hun vertrek. Emma is de hele dag al stil. "Emma is alles oke? Je bent de hele dag al beetje stil" vraagt Scott. Emma haalt haar schouders op. Ze heeft super veel zin om samen met Scott op wereldreis te gaan, maar ze kreeg het moeilijk bij het idee dat ze haar zusje Noor achter zou laten. "Ik heb het gewoon moeilijk met het idee dat ik Noor hier alleen ga achterlaten.." Terwijl ze dat zegt kijkt ze weg van Scott. Hij heeft haar namelijk nog nooit zo gezien. Scott loopt naar Emma toe en pakt haar handen. "Maar je laat haar niet achter. En als je weer terug bent, heb je haar zoveel te vertellen" zegt Scott om Emma beetje gerust te stellen. Emma glimlachte. Scott snapte Emma wel dat ze het moeilijk had met het afscheid van haar zusje. "Zullen we dan maar afscheid gaan nemen van ze?" Vraagt Scott, terwijl Emma knikt.
Als ze samen bij het huis van Emma aankomen, pakt Scott Emma haar hand en lopen samen naar binnen. Emma zag Noor alleen op de bank zitten en liep naar haar toe. Hoe dichter ze kwam bij Noor hoe moeilijker ze het kreeg. Emma gaat naast Noor zitten en legt een arm om haar heen. "Ik wil niet dat je weggaat" zegt Noor tegen Emma. Emma zat echt op het punt om in tranen uit te barsten, omdat ze ook echt niet Noor achter wilde laten. Alleen wilde ze deze kans echt pakken. "Maar ik kom ook weer terug, en dan vertel ik je alles" zegt Emma. Noor glimlachte naar Emma. Scott stond nog in de deur opening. Hij zag hoe moeilijk Emma het kreeg toen ze naast Noor zat. "Zullen we jullie afzetten bij het vliegveld?" roept de vader van Emma. Emma stond op en gaf Noor nog een knuffel voordat ze vertrok. "Ik ga je missen" zegt Emma terwijl ze nog steeds haar best doet om haar tranen in te houden. "Ik ga jou ook missen" reageert Noor. Als Emma naar de deuropening, waar Scott nog steeds staat. Legt Scott zijn arm om haar heen. Samen lopen ze naar buiten en stappen ze in de auto onderweg naar het vliegveld.
-
Als ze aankomen zien ze Caro, Vince, Maria en Yemi staan. Vince vertrekt vandaag ook naar Engeland voor zijn studie. Emma en Scott stappen uit de auto en pakken hun spullen en lopen naar de rest. "En, zijn jullie er een beetje klaarvoor?" vraagt Yemi enthousiast. Emma denkt eigenlijk alleen maar aan haar zusje. "Emma?" reageert Caro. "Uh ja.." Emma is helemaal niet bezig met de rest. Scott weet waar Emma zich mee bezig houdt. "Zullen we dan maar naar binnen gaan?" vraagt Scott. Ze nemen afscheid van de rest, en lopen naar binnen. Ze checken zich in bij de balie en leggen hun koffers op de band. Ze hadden samen bedacht om als eerst naar Spanje toe te gaan en vanaf daar gingen ze verder kijken. Ze moesten nog een uur wachten tot dat het vliegt, maar het uur was zo voorbij. Ze konden naar de gate toe lopen en door om in het vliegtuig te stappen. Nu konden ze echt niet meer terug, maar dat wilde ze ook niet doordat ze er allebei veel in hebben.
"Toch nog wel zin in, he" als Scott dat zegt kijk Emma weg. "Je laat haar echt niet achter, en anders kan je haar toch nog bellen via je gsm." Toen Scott dat zei, kon Emma weer een beetje glimlachen. Ze was zo erg met haar zusje bezig en het idee dat ze haar zou achterlaten, dat ze vergeten was hoeveel zin ze hier eigenlijk ook in heeft. Scott pakt haar gezicht vast en draait het naar hem toe. Scott buigt naar voren toe en geeft haar een kus. Emma legt haar Hoofd op Scott zijn schouder. Ze is helemaal niet van dit kleffe gedoe, maar toch voelde het anders bij hem.
JE LEEST
Nieuwe start
FanficEmma Wolfs en Scott Klijnen hebben 2 jaar samen in de klas gezeten. In laatste jaar veranderde alles tussen hun. Na dat ze gezoend hadden, kreeg Emma alleen maar meer gevoelens voor Scott. Wat ze eerst helemaal niet wilde. Op de dag van hun diploma...