1. 𝙁𝙚𝙟𝙚𝙯𝙚𝙩 : 𝘽𝙤𝙣𝙮𝙤𝙙𝙖𝙡𝙢𝙖𝙠

8 1 1
                                    

  Nagyon nagy problémákkal küzdöttek Watatsumi Island-en. Mindenféle problémákkal terhelték Ms. Kokomi vállait. Minden kicsi dologért szóltak Ms. Kokominak. Kérdésekből is volt elég. Aztán hirtelen Kokomi kihirdetett egy olyat, amivel mindenki választ kap a kérdésére. Kokomi hadjáratokat hirdetett Enkonomiyába. El is indultak az első hadjáratok. Viszont egyik kalandor sem tért vissza. Ahányan nem tértek vissza annyival több lett jutalom. Már senki nem volt Watatsumi Island-en csönd volt... Csak az öregebbek maradtak a szigeten. Már odáig fajult, hogy másik szigetekről is vállalkoztak a hadjáratokra. Ütemesen fogytak az emberek. Ez addig ment amíg egy idősebb kalandor (Herman) vissza nem tért. Beszámolt mindenről. "Amikor oda értünk a kalandor társaim fura dolgokat kezdtek érezni, tudtam hogy valami baj van. Én nem éreztem semmit... De egyszer csak két nagy szörnyel találkoztunk. Ha jól tudom a Tevyat történelmi könyvekben le van írva. Vishapoknak hívják őket. Én szerencsére elfutottam... De sokan nem élték túl. Aztán futottunk. És futottunk... És amikor vissza értünk a kapuhoz.. Egy Vishapot láttunk. De nagyobb volt... Erősebb... Lila, rózsaszín és kék színek keveredtek az alapból lila részeken. Ijesztő volt... És a legrosszabb rész... Szerintem Ms. Kokomi volt..." Mindenki lefagyott a szobában. Szótlan volt mindenki. Hirtelen Ms. Kokomi rontott be. "Lejárt az időtök." Mindenki kiment, mindenkinek kérdések ömlöttek a fejükbe. Össze keveredtek a gondolatok. Pletykák születtek amik Inazuma összes szigetén körbe mentek. Sokan még fizettek is azért, hogy ők is megtudják a pletykákat és új pletykákkal keressenek pénzt. A legutóbbi pletyka már teljesen eltér az igazi történettől. Másnap behívtak téged. Kokomi hívott.

Traveler: "Ms. Kokomi... Miért hivatott be? "
Kokomi: "Azért hivattam hátha tud valamit. Azokról a mocskos hazugságokról amiket aznap a kihallgató szobában mondtak. Hogy én egy 'Vishap' vagyok. Nem is léteznek ilyen lények! "

Sok más felesleges dologról beszélgettek... De semmi érdekedes nem történt. Vagyis azt hittem...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 20, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

' 𝐌𝐬.𝐊𝐨𝐤𝐨𝐦𝐢..? ' [ 𝔾𝔼ℕ𝕊ℍ𝕀ℕ 𝕀𝕄ℙ𝔸ℂ𝕋 𝕋ℍ𝔼𝕆ℝ𝕐 ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora