26.Bölüm

311 12 10
                                    

Güneş ve Bulut hemen ayaga kalkar abi tayvasıda kalkar.

Güneş: (Sinirli bir sekilde)Nasıl kaçmıs lan Yamaç abi nasıl kaçmış o kadar adam vardı kaçması imkansiz.

Yamaç: Sakın Güneş adamlar her yerde arıyor.

Bulut: Abi güvenlik kamerası yokmuydu depoda ne oldu.

Yamaç: Bilmiyorum

Melis: Güneş Bulut Hatice hanım Gece Yağmuru konattan atmaya calısıyor.

Güneş ve Bulut Melisin dedigiyl kosarak eve giren arkasından abi tayvası Melis Yamaç abi kosar Güneş ve Bulut eve girdiginde salonda Hatice Hanım Gece ve Yağmurun sacını tutmus dısari atmaya calısıyordur. Kerem Bey ve Yıldız Hanımda engellemeye calısıyordu diger kuzenlerde engelliyordu ama Hatice hanım bırakmıyordu.

Güneş:(Bagırarak) Lan ne yapıyorsun simdi ikisinide bırakacaksın anladın

Hatice hanım ikizlere döner ve yutkunur oyle bir bagırmıstıkı herkes kafasını o tarafa cevirmisti.

Bulut:(Bagırarak) Bak seni bir kere uyardık bizin misafirimize bir daha böyle bir saygısızlık yap seni annadan doğduguna pisman ederim

Hatice:(Bagırarak) Siz kim olursanızda bu kızları eve alırsınız

Güneş:(Bagırarak) Güneş Kandemir ve Bulut Kandemir Kerem Kandemir ve Yıldız Kandemirin oğlanlarıyız.

Güneş dediyiyle Kerem Bey Yıldız Hanım Günese doner gözleri parlıyordu oğulları onu kapullenmisti yada onlar oyle zannediyordu.

Bulut:(Bagırarak) Biz bu konatta Kandemir oldugumuz sürede sen hiç bir kadına laf sokmuyacaksın anladın mı

Güneş Geceye sarılır Bulutta Yağmura (Arkadaslar bir bölümde nazım diye bir kız vardı ingram fotograflarına yorum yapmıstı o eski sevgilisiheberiniz olsun ) Gece ve Yağmur aglamaya baslar Gece basını Günesin gögsune Yağmurda basını Bulutun gögsüne

Hatice: Ayıp ayıp gitmisiniz bu oruspu kızlara sarılıyorsunuz.

Güneş:(Bağırarak) Yok ben dayanamıyom lan kadın sen niye susmuyon yılan karısı dedikodu tenceresi

Hatice tam Günese tokat atacagı sirada koru havada kalır Güneş Hatice Hanımın kolunu tutanı görünce gülümser. Bu kisi Yıldız hanımdı yanına Kerem Beyde gelir ve sinirli bir sekilde Hatice hanıma bakıyordur.

Yıldız:(Bagırarak) Bir daha benim bir evladıma vur yemin ederim seni öldürülüm benim evlatlarıma dahı degil bu konattaki bütün cocuklara vuramazsın senin artık yaptıkların bize sökmez Hatice hanım Kocama ne yaptıysan çocuklarım senin burnundan getirilecek simdi sıktır git.

Hatice: Karına biraz sahıp cık Kandemir ailesindeki gelinlerin yüz karasıdir.

Kerem tam konusacagı zaman Melis söyle der.

Melis: Ha yüz karasıdır öylemi bence bu evde ve kandemir ailesinde yüz karası kim biliyormusun dur tanıtım hemen Hatice Kandemir huzurlarınızda

Hatice: Melis ayagını denk al

Toprak: Almassa ne oldu Hatice hanım saygı duymaya calısıyoruz ama sen bir susmuyorsun ki.

Rüzgar: Ilk misafirimize ikinci ikizlerime ücüncude anneme ve babama simdide kız kardesime susarım dedikte sen herkeze bulasıyorsun

Kerem: Ve söyle diyim benim çocuklaeım hepsi edepli cocuklar saygilarida var karımda aynı sekilde kim ne hak ediyorsa öyle davlanıyor yanı anlayacagin Hatice Hanım sanada hak ettikleri sekilde davlanıyorlar Yıldız 2 gün sonra burdan gidiyoruz evimizi hazirladım olda kalicaz Gece Yağmur sizde bizimle karıcaksınız.

İkizler (Erkek versiyon ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin