Bohaterowie: Maria, Rodzice, TeddyGaap, Inkiu
Najważniejsze sprawy:
-Przedstawienie sytuacji, ukazanie choroby dziewczynki.
-pokazanie krótko rodziny
- ukazanie misia
- krótka bajka (mówi o niej mama)
- ukazanie animacji snu
- pierwsze przedstawienie roslinności i zmiany wyglądu
- znalezienie pierwszego bohateraCzas: późno w nocy
Miejsce: szpital, wyspa M
Akt I - wprowadzenie
Scena 1
1.Widok szpitala z zewnątrz. Ciepły kominek oświetla mały ogród przed oknem Marii. Przejście do pokoju małej. Dziewczynka leży w łóżku, szukając pluszaka którego przynosi jej mama. Młoda brunetka podaje misia po czym siada na rogu łóżka.2. Rozmowa na temat operacji, kładzie dziewczynke do spania zaraz po opowiedzeniu jej bajki . Okazuje się że dziewczynka choruje na [\\\\\\\\] przez co ma widoczne wycofanie społeczne (rozmowa z lekarzem)
3. Zaczyna się sen. Włosy dziewczynki są dłuższe, oczy jaśniejsze a jej ubrania są typowo księżniczkowe+masa dodatków (ukazanie różnicy między dziećmi a dorosłymi pod względem estetyki )
Scena 2
4. Ukazanie roslinności - spotkanie jelenia który zaatakował dziewczynke . Obronił ją Teddy przez co od razu łapie do niego zaufanie. Później rozpoznaje w nim swoją przytulankę.
5. Spotkanie oraz poznanie Teddiego, wytłumaczenie jego działalności po krótce . Klatkowe przedstawienie jego Stwórcy jako anioła o złych dłoniach
6. Udanie się w drogę by zwiedzić doline na wyspie M. Dziewczynka zachwyca się wielkimi owocami oraz ich właściwościami (trampolinowe liście, grające maliny czy śpiewające dęby)
7. Próba ścięcia drzewa na ognisko, spadnięcie z drzewa inkiu. Panika Marii. Postanawia się nim zająć jednak boi się go. Teddy mówi że nie wie kto to jednak również chce pomóc
Scena 3
8. Rozwalenie ogniska i zbudowanie szałasu. Opowiastka misia o złym zającu który przyprowadził nieszczęście na ich kraine. Głębsze poznanie postaci misia ( poglądy, wcześniejsze życie)
9. Scena kończy się przytulaniem dziecka oraz zbliżenie na śpiącego na ziemi inkiu .
CZYTASZ
DreamRainsScenariusze
FantasyKrótkie scenariusze , publikowane z powodu braku miejsca w notatkach xD