Jednoho dne se mladý muž jménem Tomáš rozhodl, že se mu líbí jedna dívka, kterou často potkává na univerzitě. Byla to Milena, krásná brunetka se zářivýma očima a nádherným úsměvem. Tomáš byl z ní okouzlený, ale nevěděl, jak si ji získat.
Začal se jí snažit udělat dojem tím, že se s ní více bavil, poslouchal ji a zajímal se o její zájmy. Díky tomu zjistil, že má spoustu společného a začal se snažit být v její blízkosti co nejvíce. Často ji zval na kávu nebo do knihovny, kde spolu učili a bavili se.
Tomáš se snažil být pro Milenu milý a galantní, aby se cítila jako princezna. Když spolu chodili ven, kupoval jí květiny a nosil jí tašky, aby se nemusela obtěžovat. Snažil se jí ukázat, že jí váží a že chce, aby se cítila šťastná.
Jednou se Tomáš rozhodl, že ji pozve na romantickou večeři. Vybral si nejlepší restauraci ve městě, uklidil si oblek a vydal se k ní. Když se setkali, Milena se neuvěřitelně usmála a Tomáš byl pyšný na to, že mohl být jejím společníkem.
Během večeře se Tomáš snažil být galantní a vtipný, aby se Milena smála a cítila se pohodlně. Snažil se ji zaujmout svými příběhy a poskytnout jí prostor, aby mohla mluvit o sobě. Pozoroval každý její pohyb a snažil se jí být co nejvíce nablízku.
Po večeři se rozhodli pro procházku a když dorazili k nádhernému výhledu na město, Tomáš se odvážil a políbil ji. Milena se usmála a Tomáš se cítil šťastný jako nikdy předtím.
Díky svému úsilí a snaze se Tomášovi podařilo získat Milenino srdce. Stali se neodmyslitelnou dvojicí, která spolu trávila spoustu času.