ÇÖVEN OTUNUN SAKLANDIĞI GİZLİ BAHÇE

2 1 0
                                    

Çöven narin bir çiçek olması yanı sıra tatlılarda da kullanılan bir türdür . Ne kadar orkide gillerden gelen salep ile yarisamasa da onu sevenler de çoktur hatta salepten daha fazla alanda kullanılabilir. Neyse bizim hikayemiz aslında bir çiçek ile ilgili değil belkide çöven bitkisi veya çiçeğini görmüşsünüzdü  ama onun bir çalı olduğunu sanmış olabilirsiniz. Bizde kendini kamufile etmiş bir kız ile tanisacağiz bu tamamen bir Türk filmi ne dönüşecektir belkide siz anlamadan her şeyi gözünüzde canlandıracağım emin olun ilk bölümümüz sanırım onu tanıtmak ile geçirildi. Şimdi bizim namı değer çöven çiçeğiniz.

Çöven saçları kınalı renkte tıpkı bir bakır gibi parlardi nekadar güzel olduğunun farkında bile değildi sert bir mizacı vardı . İnsanlar ondan çekinirdi. Halbuki tam tersiydi durum çok narin bir kalbi vardı. Onu korumak için kalın bir kamufilajın ardına sallanıyordu. Bildiği doğruları hiç cekinmeden söylerdi. Çünkü onları emin olmadan söylemezdi araştırmak ve yeni şeyler öğrenmeye meraklıydı onun için hayat keşif yapmaktan ibaretti takı hayat ona tokat gibi gerçeği gösteresiye kadar. Kalbi parçalanmış ve sadece yaşamak için bile çalışmak ve sevmediği şeyler yapması gerekiyordu dil öğrenmeyi sevmez icat ederdi. Dünya onun için fazla sıkıcı ve yorucu hale gelmişti. Masmavi gözleri ve sacları ile kızgın sıcakta denize yansıyan güneş kadar güzel olan yüzü o güneşi yakıcı sıcağına maruz kalan sıcak kumlar gibi kızgin bir yüz ifadesi vardı. Hayta onu istemedigi kadar yoruyordu ah o parayı ve takası icat edenler tam anlamıyla seytandılar. Onun için insanların içine fitne fesat ve aç gözlüğü yerlestirmislerdi. Nefret ediyordu onlardan neden herkes istediğini yapmıyordu. Bugün bile çok isteyerek ve severek işini yapan insanlar vardı ama eğitim sistemi insanları kölelestiriyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇÖVEN OTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin