H-1Key (Riina × Seoi)

82 2 76
                                    

Riina ailesinin ölümünden sonra,yetimhanede kalmaya başladı.Burada kaldığı sürece kimseyle konuşmadı,hiç arkadaş edinmedi.

18 senelik yalnızlığını arkadaş edinmişti,onun tek arkadaşı yalnızlığıydı.Şimdi ise yalnızlığı arkadaş edindiği odasından çıkıyordu,kendisine ait olan bir eve gidecekti.

4 yaşından beri bu yetimhanedeydi ve 22 yaşına kadar hiç şikayet etmemişti.Ne yalnızlığından,ne de başka birseyden.Şimdi ise o yetimhanenin kapısının önündeydi,buraya sonsuza kadar veda edebilmek için..

Eve gidecekti ama hangi eve?Öylece yürüyordu sokakta.Biryer bulması lazımdı.Her yeri aradı,kimse kabul etmedi.Yetimhaneden yeni çıkmış,parasız bir kızı kim kabul ederdi evine?

Son bir yere baktı Riina,ilanın üzerinde "ev arkadaşı aranıyor"  yazıyordu.Ev arkadaşı da neyin nesiydi bilmiyordu,ama şansını denemek için kapıyı çaldı.Birkaç dakika bekledi fakat
kapı açılmayınca merdivenlerden aşağıya indi,son çaresi de tükenmişti..

Tam aşağıya indiği sırada kapı açıldı,koşarak tekrar yukarıya çıktı.Kapının önünde uzun sarı saçlı ve prensesleri kıskandıracak visual'e sahip bir kız vardı.Saçları ıslaktı,yeni banyo yapmıştı olmalıydı.Uzun saçları,göğüslerini kapatmıştı.Altındaki gri pijamada ise ıslaklıklar vardı,saçından düşen su damlaları ıslatmıştı belli ki.

-Merhaba.Sanırım bu ilan için geldiniz,ben Seoi.

-Ben de Riina.Memnun oldum,uygun değil gibi görünüyorsunuz unnie daha sonra geleyim mi?

-Senden büyük olduğumu nereden biliyorsun?

-Öyle hissettim.22 yaşındayım ya siz?

-23.Gerçekten öyleymiş.Hadi içeriye gel konuşalım.

Riina eve girdi,geniş bir hol'e sahipti bu ev.Odaları da bu kadar geniş mi diye düşündü,genişse çok iyi olurdu.Her zaman geniş ve güzel bir odanın hayalini kurmuştu.

-Hoşuna gitti sanırım,hadi içeriye geç.

Riina salona girdi,gerçekten salon da kocamandı.Hoşuna gitmişti bu ev,ev sahibi ise daha çok hoşuna gitmişti.

-Unnie,eviniz çok güzelmiş.

-Teşekkür ederim.Birşeyler içmek ister misin?

-Teşekkürler unnie,kalsın.

-Pekala o zaman konuşmaya başlayalım.Bu ev bana fazla büyük geliyordu,bir ev arkadaşı ile paylaşmanın zararı olmaz diye düşündüm.Sonuçta büyük bir evde tek başıma sıkılıyorum.Pek arkadaşım olduğu söylenemez.Bu yüzden bir ev arkadaşı iyi olur diye düşünmüştüm.Senin de fikirlerini ve görüşlerini dile getirmeni istiyorum.

-Unnie evin çok güzel burada kalmayı çok istiyorum.Fakat,ben yetimhaneden henüz yeni çıktım ve hiç param yok.Bana 1 ay kadar süre verirseniz size kirayı ödeyecek kadar para biriktiririm.Lütfen unnie.

-Ah,sorun değil.Evi kiraliyorum demedim ev arkadaşı alıyorum dedim.Adı üstünde arkadaş.Ne zaman hazır olursan o zaman ücreti konuşuruz bunları şimdilik dert etme.Hadi gel evi gezelim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kpop OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin