Brand...

81 3 2
                                    

We zoenen wel 5 minuten en vergeten alles om ons heen. We ruiken rook. Brand! Hoor ik Nikki gillen. We pakken onze spullen en stoppen ze in onze inventory. We rennen snel weg. We worden omringd door zombies. Ik ren keihard. Net zoals de rest...

1 Uur later zitten we in een heksenhuisje. We eten rauw vlees en zijn moe. We vallen allemaal in slaap op de koude harde vloer.

Becks hallo! Becky word wakker. Ik knipper met mijn ogen. Het is Melissa

Wakker slaapkop?

Urghhh kreun Ik en ik draai wat over de grond.
Ik sta op en ik zie dat ik honger heb. Gelukkig zie ik Austin en Bryana bij een oven staan.

Pov Milly

Urghhh mijn sjaal kriebelt! Ik verschuif mijn sjaal wat en gooi mijn lange zwarte haar naar achter toe. Ik zie Becky en Melissa gezzelig met elkaar kletsen. Had ik maar een Bff. Ik schrik wakker uit mijn gedachten als Austin voor me staat.

Wat?

Eten is klaar.

Ik pak het stukje brood op en eet het. Ik zie dat iedereen het gezellig heeft maar ik ben alleen.

Pov Nikki

Ik pluk wat in mijn broodje honger heb ik niet echt. Ik mis thuis. Mijn ouders. Mijn hond Carly. Zucht..

Ik eet het brood maar op.

Pov Austin

Oké allemaal! We moeten op survival gaan!

Ik hoor wat gejammer en iedereen pakt ze spullen.
Ik prop ook alles in mijn inventory. We klimmen uit het heksenhuisje. De reis begint...

Minecraft is my lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu