Bugün 12. sınıfın ilk günüydü, hiç istemeyerek ve uykulu bir şekilde okula gittim.
Sınıfa girer girmez Usopp'u gördüm, biraz konuştuk ve bana tahtadaki şeye bakarak yerimizi öğrenebileceğimizi söyledi -sanki ilkokulmuşuz gibi- bende yerimi öğrenip sırama oturdum.
Biraz zaman geçti herkes sınıfa geldi bizimkilerin yer düzeni söyleydi; usoppla nami, zoroyla da sanjiydi-o ikisi nasıl geçinecek bilmiyorum- benim yanımda ki şahıs daha gelmemişti, kim olduğunu bilmiyorum ama umarım iyi birisi olur.
Ders bitimi kantine gittik teneffüs boyunca Zoro ve Sanji garip davranıyorlardı sanki bir şey olmuştu, amaaan neyse umrumda da değil zaten şuan tek ettiğim şey sıra arkadaşımın kim olduğu.
Zil çalınca sınıfa gittik sınıfa girer girmez Nami, Zoro ve Sanjiyi bir kenara çekerek:
-Niye bu kadar garip davranıyorsunuz yine mi kavga ettiniz??
-yoo.
-yarım yamalak cevap verme Zoro dökül.
-ben kendim gibi davranıyorum bir şey olduğu yok ama Sanjiyi bilemem.
-bana da bir şey olduğu yok yani.
-cidden garipsiniz, neyse şimdilik vazgeçtim.
Bu konuşmalardan sonra hoca gelmişti bile herkes yerlerine geçti ve ders başladı.
.
.
.
.
.
.
.
Okul çıkışıÇıkışta eve doğru giderken siyah kısa siyah saçlı, dövmeli, muhtemelen benimle yaşıt bir çocuk bana çarptı tam yoluma devam ediyordum ki çocuk bana seslendi:
-Hey sen!
-ben mi?
-evet sen, özür dilemeyecek misin?
-ama sen bana-
-dırdır etme özür dile işte.
-pardon ama sen bana çarptın bunu fark edemeyecek kadar aptal olamazsın.
-sen bana aptal mı dedin!?
-evet.
Dediğim anda yakamdan tutup çekirtirdi.
-dua et ki güzelsin yoksa çok kötü olurdu.
Dedi ve gitti.
Bu bir iltifat mı yoksa hakaret mi emin değilim ama onu bir daha görmeyeceğim zaten.
Law pov
Ben ne yaptım az önce, sarhoş felan olmalıyım herhalde ama o kadar güzel olması onun suçu.